خانه آلفا به دنبال صاحبخانه برای کمک به مشتریان است


این هدف بخشی از طرح مسکن اجتماعی آلفا هاوس است که به مشتریان کمک می کند تا اجاره خصوصی را تضمین کنند و در عین حال در اجاره و حمایت از مستاجر و صاحبخانه کمک کنند.

محتوای مقاله

این سازمان غیرانتفاعی به دنبال بیش از دوجین مالک خصوصی است تا مشتریان خود را که بی خانمانی همراه با اختلالاتی مانند اعتیاد و بیماری های روانی را تجربه می کنند، در خود جای دهد.

این هدف بخشی از ابتکار مسکن اجتماعی آلفا هاوس است که به مشتریان کمک می کند تا اجاره خصوصی را ایمن کنند و در عین حال در اجاره و حمایت از مستاجر و صاحبخانه کمک کنند.

کتی کریستینسن، مدیر اجرایی آلفا هاوس، گفت، با کاهش قیمت در شهر، سازمان با فشار فزاینده ای از سوی افرادی که در موقعیت های آسیب پذیر قرار دارند و جایی برای رفتن ندارند، مواجه می شود.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

این ابتکار در سال 2009 آغاز شد و به سازمان غیرانتفاعی اجازه داد تا سرپناه و خدمات مسکن مقرون به صرفه خود را تکمیل کند. تا سال 2024، تعداد مشتریان این برنامه به 150 نفر رسید.

خانه آلفا با صاحبخانه ها تماس گرفت و بخشی از اجاره مستاجر و سپرده ایمنی را به آنها پیشنهاد داد، در حالی که ساکنان مدیرانی گماشته شدند که مرتباً آنها را بررسی می کردند و به نیازهای آنها رسیدگی می کردند.

با این حال، از زمان همه‌گیری، این سازمان با افزایش سرسام‌آور اجاره‌بها و کاهش نرخ‌های خالی محل‌های خالی آسیب دیده است، زیرا جمعیت آلبرتا همچنان در حال رشد است.

کریستینسن گفت: “ما شاهد افزایش اجاره بهای مشتریان در زمان تمدید آنها بوده ایم، از 100 دلار به 1000 دلار در ماه در تمدید اجاره.” “ما همچنین کمبود در دسترس بودن را تجربه می کنیم.

“ابتکار ما با هدف برجسته کردن اهمیت مسکن با نرخ بازار در پایان دادن به بی خانمانی و اهمیت آن برای خانه آلفا در کمک به مردم برای بازیابی پتانسیل خود است.”

انجمن خانه آلفا
ورودی انجمن خانه آلفا در مرکز شهر کلگری در روز شنبه، 16 می 2020 نشان داده شده است. جیم ولز / پست رسانه

خانه آلفا با مشتریان، صاحبخانه ها کار می کند

مشتریان از طریق یک پایگاه داده متمرکز که توسط بنیاد بی خانمان های کلگری اداره می شود به سازمان ارجاع داده می شوند. کریستینسن افزود که مشتریان بر اساس پیچیدگی مشکلاتشان انتخاب می شوند.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

او گفت: «افرادی که در بیشترین بحران قرار دارند، به حمایت بیشتری نیاز دارند و افرادی هستند که از نوع حمایتی که ما ارائه می‌کنیم سود می‌برند.» وی افزود که لیست انتظار حدود 800 نفر است.

پس از انتخاب، مشتری به یک صاحبخانه متصل می شود. از جمله معظم احمد است که دارای یک ساختمان آپارتمان در فارست لاون با هفت واحد است.

احمد، که مشاغل دیگری از جمله چندین پمپ بنزین در کلگری را اداره می کند، گفت که در سال 2020 با این سازمان غیرانتفاعی همکاری می کند. او افزود: “ما با یک آپارتمان شروع کردیم و اکنون (سه) آپارتمان دیگر دارم که آلفا هاوس آنها را اجاره کرده است.”

او گفت که از سطح حمایت سازمان تحت تأثیر قرار گرفته است.

احمد افزود: “اول آنها به من کمک می کنند تا با مشتری ملاقات کنم، سپس به مشتری کمک می کنند تا به آپارتمان منتقل شود.” «آنها مطمئن می شوند که همه لوازم، همه مواد مورد نیاز برای زندگی در خانه را دارند. سوم، من مجبور نیستم مستقیماً با مشتری ارتباط برقرار کنم.»

او گفت که سازمان همچنین به او کمک کرد تا هویت مستاجر و سایر مدارک پشتیبان را تأیید کند، در حالی که به او اجازه داد تا مستاجر را رد کند و بعداً او را بیرون کند. در چهار سال گذشته، او یکی از ساکنان را پس از چندین شکایت از سر و صدای شبانه بیرون کرده است.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

احمد افزود: “آنها به صاحبخانه کمک می کنند تا مطمئن شود ملک امن است و همچنین به مشتری کمک می کند تا به جای دیگری برود.”

“(بیشتر اوقات) ما مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم.”

مشتریان خدمات پشتیبانی دریافت می کنند

پس از ایجاد، خدمات پشتیبانی به مشتریان ارائه می شود.

پیتر نگوگی، مدیر برنامه، گفت که مشتریان یک مشاور سلامت روان دارند که بر روی اهداف آنها کار می کند، در حالی که سایر کارگران در مورد نیازهای خاص از جمله حمل و نقل کمک می کنند.

نگوگی گفت: «ما همچنین به صاحبخانه‌ها بیمه می‌کنیم.

کریستینسن افزود که این خدمات برای جلوگیری از مشکلات ناشی از بی خانمانی حیاتی است.

او گفت: “من فکر می کنم ضروری است که مالکان خصوصی با بخش اجتماعی همکاری کنند تا در مقابله با بحران مسکن تفاوت ایجاد کنند.”

[email protected]

توسط ویراستاران توصیه شده است

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید