سفر خانوادگی: خود را به کاوش در Naramata و Penticton در تابستان ببرید

محتوای مقاله

«نمی‌خواهم»، «خیلی خسته‌کننده است» یا «اوه، آیا مجبورم؟ همانطور که اکثر کودکان معتقدند، پیاده روی اوقات فراغت اتلاف کامل زمان است، به خصوص در طول تعطیلات. اما ناراماتا، بهشت ​​دیدنی در دریاچه اوکاناگان، والدین را با مجموعه جدیدی از تورهای صوتی با هدایت GPS مجهز می کند و راهی منحصر به فرد و مناسب برای کودکان برای کاوش در منطقه ایجاد می کند. پس از دانلود برنامه VoiceMap، من و بروکلین به سمت سرزمین عجایب: تور پیاده روی روستای کودکان حرکت کردیم که از ساحل ناراماتا مرکز شروع می شود. اگرچه روایت بیشتر برای کودکان نوپا و کوچکتر مناسب است، اما ما در طول مسیر 2.3 کیلومتری قهقهه زدیم، چندین زمین بازی و یک باغ سبزی محلی را کاوش کردیم، جاسوس بازی کردیم و در مورد طاووس های محلی، پیتر و کوین، که از پرواز آزاد لذت می بردند، یاد گرفتیم. روستا برای بیش از یک دهه

تبلیغات 2

این تور همچنین از فروشگاه عمومی ناراماتا که در موقعیت مناسبی قرار دارد، می گذرد، مکانی شیرین برای بستنی قیفی یا لجن خوری. این فروشگاه خانوادگی که از سال 1979 مرکز اجتماعی است، دارای محصولات روزمره، غذای لذیذ، اغذیه فروشی، شراب، آبجو و مشروبات الکلی است. خانواده‌ها می‌توانند مکان خوشمزه دیگری را در آن سوی خیابان پیدا کنند، یعنی Just Baked Naramata، در متل روستا. این کافه کوچک با یک پاسیو زیبا در فضای باز، قهوه و شیرینی‌های استثنایی را سرو می‌کند که هر روز تازه می‌شوند. من و بروکلین به اندازه کافی خوش شانس بودیم که در متل جذاب اقامت کردیم و در حیاط باغ قدم زدیم تا برای صبحانه صرف چای و نوش جان کنیم. این ملک با توجه به موقعیت مکانی آن در دهکده -فاصله پنج دقیقه پیاده روی تا ساحل- و مجموعه ای از آپارتمان های بزرگ یک خوابه و آشپزخانه کوچک برای خانواده ها ایده آل است.

ناراماتا
حیاط متل روستای ناراماتا. عکس از Mhairi Woodhall گل و لای

دو در پایین تر از متل، Sun n' Sup، مرکز فعالیت های آبی قرار دارد. ما چند سال پیش تخته های پارویی ایستاده را از اینجا اجاره کردیم. متأسفانه در صبحی که امیدوار بودیم پارو بزنیم، شرایط آب و هوا و آب برای ما هماهنگ نبود. فروشگاه خانوادگی از ماه می تا اکتبر باز است و می توان تخته، کایاک و جلیقه نجات را به صورت ساعتی، روزی یا هفته ای کرایه کرد. اگرچه صبح را از دست دادیم، اما خوش شانس بودیم که یک شب آفتابی را در ساحل Manitou گذراندیم و از یک شام پیک نیک از Real Things Pizza لذت بردیم.

تبلیغات 3

تعطیلات در ناراماتا خواب‌آلود و آفتابی شبیه به عقب رفتن در زمان است، که یادآور تعطیلات تابستانی سالانه خانواده‌ام در اوکاناگان است. این مکان عالی برای کاهش سرعت، قطع برق و ارتباط با فرزندانتان است. با این حال، اگر میل به محیطی پر جنب و جوش دارید، پنتیکتون، یکی از تنها دو شهر دنیا که بین دو دریاچه همسایه قرار دارد، 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. صبح‌های شنبه، مرکز شهر به یک بازار شلوغ کشاورزان مخصوص عابران پیاده با کامیون‌های حمل مواد غذایی، اتوبوس‌ها و غرفه‌های متعدد تبدیل می‌شود که در آن صنعت‌گران، صنعتگران و نانواها کالاهای خود را می‌فروشند. رویداد هفتگی سگ پسند همیشه برای بروکلین که از گشت و گذار در چادرها برای صنایع دستی، اسباب بازی ها و خوراکی های منحصر به فرد لذت می برد، یک برد-برد است. ما همیشه در The Book Shop توقف می کنیم، یک فروشگاه خانوادگی ارزشمند که پنجاهمین سال فعالیت خود را جشن می گیرد. ژوئن بهترین زمان برای بازدید است زیرا قفسه ها مملو از داستان ها و کمیک های کودکانه است. در بازدید اخیرمان، سه کمیک ارزشمند از کالوین و هابز، بیانو و روپرت خرس را گرفتیم. با این حال، سفر قبلی ما در سپتامبر گذشته، به لطف بازدیدکنندگان تابستانی که کتاب‌های ساحلی می‌خریدند، چندان پربار نبود.

تبلیغات 4

ناراماتا
قهوه خیابان Just Baked Naramata در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان مورد علاقه است. عکس از Mhairi Woodhall گل و لای

LocoLanding Adventure Park یک موسسه پنتیکتون است که ساعت ها سرگرمی را برای بچه ها ارائه می دهد. جاذبه های مورد علاقه بروکلین گلف مینیاتوری، قایق سواری، و پارک Bouncy Badlands است. خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های من به چرخ‌های آدرنالین، بانجی‌های میمون‌دوزی، و کورس طناب‌های بلند معتاد هستند. یک سنت خانوادگی که همه ما با آن موافق هستیم، یک غذای یخ زده پس از بازی از Cherry on Top Shake Shack است. خلاقیت‌های نرم دیوانه‌وار از فروشگاه صورتی شایسته اینستا، با بیش از 30000 گیلاس قرمز یاقوتی، مجلل، منحط و بی‌نقص هستند. برای از بین بردن هجوم شکر، خانواده‌ها می‌توانند یک تریلر دوچرخه دو، چهار یا شش نفره از Penticton Bike Rentals، در چند درب پایین‌تر رزرو کنند، سپس با شنا در دریاچه ساحل Okanagan در روبروی خیابان، خنک شوند. .

پنتیکتون
Cherry's on Top Shake Shack یک کشف خوشمزه در پنتیکتون است. عکس از Mhairi Woodhall گل و لای

فضای غذاخوری پنتیکتون بسیار متنوع است، با رستوران‌های نوآورانه‌ای که در غذاهای تلفیقی و غذاهای محلی تخصص دارند، و همچنین غذاهای قدیمی مانند بارلی میل Brew Pub، که در سال 1982 افتتاح شد. بروکلین اخیراً اولین آبجوی ریشه‌دار خود را در میخانه طبقه‌ی بالای خانوادگی – دوستانه امتحان کرد. غذاخوری که یک منوی عالی برای کودکان و برگه فعالیت ارائه می دهد. سپس چهار بازی مسخره و کند فوتبال انجام دادیم، از جمله خنده در مورد اینکه چقدر وحشتناک بودیم. Kin and Folk، یک بچه نسبتاً جدید در بلوک، از میراث سرآشپز/صاحب مشترک Zachary Chan الهام گرفته و طعم‌های آسیایی را با تکنیک مدرن و مواد اولیه محلی تازه ترکیب می‌کند. غذاهای مبتکرانه ای مانند موچی نخود و خرچنگ زنجبیل به گونه ای طراحی شده اند که حتی باهوش ترین کام را راضی کند. با این حال، منوی مخفی کودکان تضمین می کند که همه اعضای حزب شما کامل را ترک خواهند کرد. قهوه، نان تست، کاسه‌ها و اسموتی‌های پایدار Wayne & Freda برای صبحانه عالی هستند و بهترین لذت را در پاسیو آفتاب‌گرفته از آن می‌برید.

ما فرار خود را با یک شب در Balcomo که به تازگی تغییر نام و طراحی شده است، به پایان رساندیم، که به اعتقاد من بهترین هتل در پنتیکتون برای خانواده ها است. علاوه بر استخر روباز و جکوزی زیبا، پاسیو با باربیکیو و زمین بازی کودکان، این هتل دارای سوئیت های آشپزخانه مجلل و جادار یک خوابه است که می تواند حداکثر شش مهمان را در خود جای دهد.

اگر شما بروید

برای تورهای صوتی با هدایت GPS که مناظر منحصر به فرد را برای همه علایق و توانایی ها نشان می دهد، از DiscoverNaramata.com دیدن کنید. تورها شامل مسیرهای رانندگی، دوچرخه سواری و پیاده روی از ناراماتا و پنتیکتون هستند.