محتوای مقاله
مارک ساتکلیف، شهردار اتاوا، نحوه انتخاب دولت فدرال برای کنترل ترافیک عابران پیاده و قطار برای جشنهای روز کانادا در LeBreton Flats در 1 ژوئیه را قرمز میبیند.
روز چهارشنبه، نمایندگان Heritage Canada طرحهای مفصلی را طراحی کردند که شامل دسترسی عابران پیاده به خیابان Booth نمیشود، که ایستگاه O-Line Pimisi OC Transpo را به LeBreton Flats متصل میکند. معمولاً سه تا پنج دقیقه پیاده روی است، اما دسترسی در روز کانادا فقط برای ساکنان محلی و افراد دارای تحرک کم محدود است.
محتوای مقاله
در عوض، مقامات Heritage Canada از کاربران O-Line می خواهند که به سمت شرق تا ایستگاه لیون ادامه دهند. پیاده روی از ایستگاه لیون تا LeBreton Flats 15-20 دقیقه است.
ساتکلیف اواخر چهارشنبه شب به X نوشت: «من از برنامه های دولت فدرال برای ترافیک ناامید هستم.
شهردار گفت: با توجه به اینکه بسته شدن ایستگاه پیمیسی برای جشن های روز کانادا در سال 2023 سردردهای زیادی را برای شهروندانی که در جشن های آتش بازی شرکت می کنند ایجاد کرد و باعث شرمندگی شهر شد، شهر راه حل های دیگری را پیشنهاد کرده است.
ساتکلیف نوشت: «علیرغم تلاشهای مقامات شهری برای ارائه گزینههای جایگزین، مقامات امنیتی دولتی امسال یک بار دیگر تصمیم گرفتهاند تا کاربران حملونقل عمومی را از پیادهشدن در ایستگاه پیمیسی در اول جولای منع کنند.
من می خواهم کاملاً واضح بگویم: این موضوع ظرفیت ایستگاه نیست، بلکه نتیجه این است که مسافران اجازه ندارند از کل پل خیابان بوث هنگام خروج استفاده کنند.
ساتکلیف گفت که شهر پیشنهاد ایجاد یک مسیر مستقیم از ایستگاه پیمیسی به LeBreton Flats را دارد.
بنابراین سازمان دهندگان رویداد از کاربران حمل و نقل عمومی خواهند خواست که در ایستگاه لیون پیاده شوند، اگرچه پیمیسی در دسترس است و می تواند ترافیک را مدیریت کند.
شهردار می گوید OC Transpo نباید مقصر ترافیک روز کانادا را بپذیرد.
همانطور که همه می دانند، سیستم ریلی سبک ما کامل نیست. اما این تصمیمات ترافیکی هیچ ارتباطی با OC Tranpso یا ایستگاه پیمیسی ندارد. امیدوارم دولت فدرال با شهر اتاوا روی رویکردی متفاوت برای سال آینده کار کند.
نمایندگان Canadian Heritage هنوز درخواستی برای اظهار نظر نداده اند.
این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید