محتوای مقاله
کارشناسان حیات وحش می گویند مرگ یک قوچ گوسفند شاخ بزرگ در بزرگراه ترانس کانادا در نزدیکی گلدن، بریتیش کلمبیا، ضربه مخرب دیگری به بقای گله Kicking Horse Canyon آن است.
مرگ پنج شنبه شب قوچ دو ساله جوی رامون، به نام خواننده فقید گروه پانک رامونز، آخرین مورد از یک سری شکست برای گله کوچک است و نیاز به حصارکشی بیشتر حیات وحش را نشان می دهد، برایان گوستافسون، محافظه کار. گفت.
محتوای مقاله
او گفت که دقیقاً در شرق پل پارک که بر روی رودخانه کیکینگ هورس در شرق گلدن قرار دارد، اصابت کرد، همان نقطه ای که سال گذشته دو قوچ دیگر مردند.
گوستافسون گفت: “این یک موضوع تکراری در اینجا است، مهم نیست که چقدر سعی می کنیم توجه را به آن جلب کنیم.”
اینجا جایی است که گوسفندها تابستان خود را می گذرانند، در امتداد آن قسمت از زیستگاه، بنابراین در آنجا بیشتر در معرض قرار می گیرند.
او گفت که ممکن است گوسفندها مکرراً از بزرگراه عبور کنند تا به چاه معدنی نزدیک برسند.
او گفت که گله از سال 2019 با قلاده تحت نظارت دقیق قرار گرفته است و از آن زمان به تنها 11 حیوان کاهش یافته است.
گوستافسون گفت، اما با تولد بره ها در بهار گذشته، جمعیت آن به 20 بره افزایش یافته است.
او گفت، با این حال، مرگ قوچ ها، اگرچه به اندازه میش ها برای پایداری جمعیت حیاتی نیست، اما با توجه به نیاز به ارث نر برای گله ای که با دیگر جمعیت های گوسفند مخلوط نمی شود، یک مشکل جدی است.
گوستافسون گفت: “جوی قوچ شماره دو بود و شما باید یک قوچ به اندازه کافی بزرگ داشته باشید تا جانشین قوچ لید شوید.”
“این یک اثر تجمعی است.”
او گفت که اگر گوسفندان در مسیرهای CPKC مجاور آنها را جذب کند، این ترس وجود دارد که “که واقعاً می تواند گله را ویران کند.”
محتوای مقاله
کلایتون لمب، زیست شناس حیات وحش، که آن را شمالی ترین گروه در کوتنای ها توصیف کرد، گفت: ادامه تهی شدن گله به دلیل اندازه کوچک و محدوده محدود آن، وجود گله را تهدید می کند.
لمب گفت: «هر زمان که درباره جمعیتی از حیوانات دو رقمی یا 20 تایی صحبت میکنید، در مورد جمعیتی صحبت میکنید که مطمئناً ناپدید خواهند شد، مگر اینکه کاری انجام شود».
از نظر جمعیتی، قوچ مهمترین بخش این گله نیست، اما هر فردی زمانی اهمیت پیدا میکند که این تعداد کم را داشته باشید.»
او گفت که حیوانات همچنین با علل طبیعی تری از جمله مرگ و میر ناشی از دست شکارچیان و بیماری مواجه هستند.
لمب گفت: «گوسفندها عمدتاً به دلیل مرگ و میر ناشی از بیماری روزگار سختی را پشت سر گذاشتند.
«برخی از (گلهها) بازگشتهاند، اما بسیاری از آنها به وضعیتی که بودهاند بازنگشتهاند».
گوستافسون گفت که او با وزارت حمل و نقل و زیرساخت BC برای بهبود ایمنی حیات وحش و رانندگان در راهرو کار می کند، که منجر به “برخی دستاوردهای واقعا بزرگ شده است، اما کافی نیست.”
محدودیتهای سرعت پایینتر راهحل نیست، زیرا بسیاری از رانندگان آنها را نادیده میگیرند، اما شمشیربازی احتمالاً مؤثر است.
این وزارتخانه نتوانست به درخواست اظهارنظر در روز جمعه پاسخ دهد.
X: @BillKaufmannjrn
این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید