با 5.8 میلیون دلار، Blue Sky City یک شوخی بسیار گران قیمت است
محتوای مقاله
شاید شهر اضطراری آب و هوا آنقدرها هم بد نبود. حداقل برای ما 5.8 میلیون دلار هزینه نداشت.
جیوتی گوندک به محض اینکه روی صندلی راحت شهردار نشست، به تنهایی این تغییر نام تجاری نسبتاً جالب را از کلگری انجام داد.
البته، این کار بسیار احمقانه بود، با توجه به اینکه ما برای ثروت خود بسیار به صنعت انرژی متکی هستیم، اما او را کمی سست کردیم – هیچ غوغایی وجود نداشت، هیچ پچ پچ همراهی در مورد اینکه چگونه باید به طور جمعی نگاه کنیم و از آن استقبال کنیم، وجود نداشت. حقیقت، که همه ما می توانیم پشت سر آن باشیم.
تبلیغات 2
محتوای مقاله
او انجامش داد؛ او مالک آن است. و در اکتبر 2025 حکم شهروندان را دریافت خواهد کرد. این به اندازه کافی منصفانه است.
شاید حدس زده باشید که این مشکل قبلی نیست که امروز در مورد آن صحبت می کنیم. ما خیلی بیشتر از اینها در سوراخ خرگوش حماقت هستیم. به سمت راست برو، شهر آسمان آبی.
در اینجا چیزی است که Tourism Calgary و Calgary Economic Development برای جایگزینی بخشی از انرژی مطرح کردند، زیرا ظاهراً ما دیگر این شعار مدنی خود را دوست نداشتیم. (به نظر من بسیار باهوش و مناسب به نظر می رسید.)
در عوض، ما به این ضعیف، غم انگیز، ویرانی در سراسر، سرود آب و هوای محلی رسیدیم.
البته ما آسمان آبی را دوست داریم، اکثر مردم دوست دارند. اما همه جا در دشت های جنوبی آسمان آبی وجود دارد. Medicine Hat و Lethbridge کمی بیشتر از کلگری آفتاب می گیرند، همانطور که Swift Current، Sask. پس چی؟ و آیا وقتی به Airdrie یا Okotoks برخورد می کنیم ناگهان ابری می شود؟
چگونه ممکن است چیزی به این لنگ و قدیمی؟
با کلمات “شامل” و “مشارکت” آغاز می شود. هر زمان که این روزها از یک سازمان دولتی خواسته می شود که برای چیزی مناقصه کند، آنها بلافاصله این جفت را به عنوان بخشی از هر مناقصه بیرون می اندازند.
محتوای مقاله
تبلیغات 3
محتوای مقاله
این دو مزیت دارد.
اول، این به معنای صحبت با یک دسته کامل از گروه های ذینفع خاص است که به نوبه خود منجر به طولانی شدن زمان طولانی تر از آنچه باید می شود – چندین سال برای این آخرین مزخرفات – بنابراین یک صورت حساب مالیات دهندگان بزرگ را توجیه می کند.
ثانیاً، هر چیزی که در پاسخ به هرگونه خشم بعدی به نظر مردم بیخبر میرسد، این است: «ما از مردم پرسیدیم که چه میخواهند و این نتیجه به طور خلاصه، ما نیستیم، آنها هستیم، و بنابراین شما شاکیان دور از ذهن هستید.»
اما یک جنبه منفی ناخوشایند در این نامزدی بی پایان وجود دارد. بعد از اینکه از گروههای مختلف نظرشان را پرسیدید، اگر کاری کاملاً متفاوت انجام دهید، بسیار عصبانی میشوند. وقتشان را تلف کردی و نصایح حکیمانه شان را نادیده گرفتی.
توسط ویراستاران توصیه شده است
-
“ما داستانی داریم که ریشه در حقیقت دارد”: کلگری از لوگوی جدید Blue Sky City رونمایی کرد
-
کلگری می خواهد به عنوان شهر آسمان آبی شناخته شود. اما آیا می چسبد؟
البته هر گروهی دستور کار خاص خود را دارد، بنابراین شما بدون شک ترکیبی از نظرات دارید که اکثر آنها کاملاً بی فایده هستند زیرا آنها کوچکترین تجربه ای در بازاریابی ندارند. با این حال شما آن را خواستید.
تبلیغات 4
محتوای مقاله
راه حل این معضل غیرمنتظره چیست؟ آنقدر احمقانه بیا که نتواند کسی را در هیچ کجا آزار دهد.
Presto – ما متوجه شدیم که کلگری آسمان آفتابی دارد.
اما این خیلی احمقانه به نظر می رسد. بنابراین بخش بازاریابی واژگان خود را از عبارات کاملاً زائد که با این وجود مهم به نظر میرسند بیرون میآورد و مجموعه کاملی از آنها را وارد این پروژه برندسازی جدید میکند، و سعی میکند به نظر برسد که آنها به طور تصادفی به نظریه نسبیت دوم برخورد کردهاند، در حالی که در واقعیت همه آنها آمدهاند. up with بود، “ما باران را دوست نداریم.”
بنابراین امروز از ما خواسته شده است که “چشم هایمان را بلند کنیم”، یک شعار خوب برای یک جراح زیبایی، و “به بالا نگاه کن”، احتمالاً توصیه خوبی برای کسانی که در اطراف سرگردان هستند و به تلفن های هوشمند خود خیره می شوند، اما نه دقیقاً یک چنگال در نحوه انجام بهترین تماس های بازار در کلگری.
اوج این جنون زمانی فرا رسید که به شهروندان گفته شد که میتوانیم خودمان را با پیروی از دستورهای احمقانه برای نگاه کردن به آسمان از بالا پیدا کنیم – مشکوک است، مگر اینکه لوسی نامیده شوید و به الماس علاقه داشته باشید.
اهانت را ببخشید، اما گاهی فقط خنده باقی می ماند.
و با 5.8 میلیون دلار، Blue Sky City – به اختصار BS City – یک شوخی بسیار گران قیمت است.
کریس نلسون یک ستون نویس معمولی است.
محتوای مقاله