بخش غربی سیستم بین ایستگاههای Tunney's Pasture و Rideau به مدت دو هفته تحت تعمیر و نگهداری قرار دارد.
محتوای مقاله
در یک صبح زود در ایستگاه Tunney's Pasture LRT، در حالی که مسافران دیوانهوار برای گرفتن اتوبوسهایی که به سمت مرکز شهر اتاوا میروند، میگردند، چیزی جز صدای کفشهایی که روی پیادهرو میکوبند شنیده نمیشود.
سپس آنی گینگراس است که برای مدت کوتاهی می ایستد تا به گروهی از گردشگران توضیح دهد که قطار حرکت نمی کند.
LRT بین مرتع تونی و ایستگاه ریدو به مدت دو هفته برای تعمیر و نگهداری منظم تابستانی و کارهای بعدی برای جلوگیری از نشتی در هسته تونل تعطیل شده است. در طول تعطیلی، اتوبوسهای R1 برای جایگزینی قطار بین ایستگاههای Tunney و Hurdman، غربیترین بخش خط کنفدراسیون، حرکت میکنند.
تبلیغات 2
محتوای مقاله
گینگراس، مشاور، صبح زود به مرکز جلسه می رود. او با عجله به سمت اتوبوس R1 می رود قبل از اینکه بفهمد اتوبوس از قبل پر شده است.
او میگوید: «اینجا نشستن خندهدار است.
“فرزند بیچاره من نمی خواهد از آن استفاده کند. او از دیر رسیدن به مدرسه می ترسد. مخصوصاً روزهای امتحان می گوید مامان می توانی من را به آنجا برسانی؟
در سکوی شلوغ، کیتلین برتین، داوطلب بانک غذای اتاوا، میگوید که احتمالاً برای شیفت کاری خود دیر خواهد آمد و رفت و آمد صبحگاهی خود را «فاجعه» توصیف میکند.
برتین معمولاً با قطار از Tunney به ایستگاه Hurdman میرود، سپس با اتوبوس به بانک غذا میرود، اما اکنون «تعداد افراد زیادی وجود دارد» و اتوبوس جایگزین تقریباً بلافاصله پر میشود. برتین معمولا منتظر اتوبوسی با صندلیهای باز میماند، اما اگر وقتش به شدت کوتاه باشد، به هر حال به زور وارد اتوبوسی شلوغ میشود.
او می گوید: «من همیشه روز قبل به رئیسم می گویم که دیر می آیم. خوشبختانه او درک می کند.
ماریا لیما، یک دانشجوی تابستانی در دولت فدرال، میگوید رفتوآمد او به خانه میتواند تا دو ساعت طول بکشد تا قطار متوقف شود. او از منطقه کارلتون هایتس در مرکز شهر رفت و آمد می کند.
تبلیغات 3
محتوای مقاله
او گفت: “این یک آشفتگی وحشتناک است.”
لیما پیشنهاد کرد که OC Transpo سعی کند تعمیر و نگهداری مسیر لازم را در روزهای آخر هفته ترتیب دهد تا ترافیک روزهای هفته به خوبی اجرا شود.
لیما گفت: “در هر صورت این کار ناخوشایند خواهد بود، اما من فکر می کنم اگر این کار را در آخر هفته انجام دهیم، کمتر بد خواهد بود.”
سفر پاول کی از چراگاه تونی به منطقه پارلمان هیل معمولا بین پنج تا هفت دقیقه زمانی که قطار در حال حرکت است طول می کشد. اما با اتوبوس های پشتیبان می تواند تا نیم ساعت طول بکشد.
او میگوید که شهر گزینه جایگزینی «در همان سطح قطار» ارائه نکرده است، و خاطرنشان میکند که ساختوساز تابستانی و بسته شدن جادهها تا حدی مقصر سفر طولانی او هستند، زیرا اتوبوسها به سادگی «معادل مستقیم» قطار نیستند.
او متواضعانه میگوید که از مسئولان شهری باهوشتر نیست، اما معتقد است که «آنها میتوانستند آن را به گونهای دیگر برنامهریزی کنند»، با مسیرهای اتوبوس متفاوت یا اتوبوسهای بیشتری در حال حرکت.
گلن گوور، یکی از اعضای شورای شهر و رئیس کمیسیون ترانزیت شهر، میگوید که امسال به اندازه سال گذشته در جریان تعطیلی غیرمنتظره LRT که چند هفتهای طول کشید، از دوچرخهسواران شکایت نشنیده است.
تبلیغات 4
محتوای مقاله
“گاور روز چهارشنبه گفت: یک پنجره دو هفته ای تعمیر و نگهداری برای LRT غیرعادی نیست. “اما در زمینه اتاوا، جایی که بسیاری از خاموشیهای برنامهریزی نشده داشتهایم، میتوانم درک کنم که چرا مردم بیصبر و ناراحت هستند.»
او گفت OC Transpo به او گفت اتوبوسهای پشتیبان بیشتری اضافه شدهاند تا در زمانهای اوج رفت و آمد کار کنند.
برای هرگونه قطعی برنامه ریزی شده یا برنامه ریزی نشده در صورت نیاز به اتوبوس های پشتیبان، OC Transpo در دسترس است گوور گفت: “ما همیشه در حال تنظیم دقیق برنامه هستیم، بنابراین تجربه باید با هر سال کمی بهتر شود، کمی بهتر شود.”
گوور گفت که پاییز امسال، تعمیر و نگهداری بخش شرقی خط کنفدراسیون بین ایستگاه های هردمن و بلر برنامه ریزی شده است و OC Transpo و گروه حمل و نقل Rideau تلاش خواهند کرد تا کار را روی عصرها و آخر هفته ها متمرکز کنند “تا ساعت اوج مصرف را از دست ندهیم. سرویس.”
محتوای مقاله