روز پنجشنبه، شهر گزارش مفصلی درباره شمارش معکوس برای افتتاح بخش شمال به جنوب خط تریلیوم سیستم LRT ارائه کرد.
محتوای مقاله
OC Transpo آخرین “جاده افتتاحیه” 8-10 هفته ای خود را در خط تریلیوم آغاز کرده است، اما مدیر کل ترانزیت رنه آمیلکار هنوز نگفته است که آیا خط LRT با تاخیر طولانی مدت به موقع برای شروع مدرسه دانشگاه کارلتون آماده خواهد شد یا خیر. سال
آمیلکار روز پنجشنبه همزمان با ارائه گزارش مفصل در مورد شمارش معکوس برای افتتاح خط تریلیوم شمال به جنوب، گفت: «ما نمیخواهیم تحت فشار کار کنیم و کارهای خوبی را که تاکنون انجام دادهایم کنار بگذاریم».
تبلیغات 2
محتوای مقاله
آمیلکار گفت: “ما در ابتدای این 8 تا 10 هفته هستیم و اگر همه چیز خوب پیش برود، پس از این 10 هفته باید بتوانیم خبرهای خوبی برای این دانش آموزان داشته باشیم.” اما من امروز نمیتوانم تاریخ مشخص کنم.»
خط تریلیوم در ابتدا قرار بود در آگوست 2022 افتتاح شود.
مجموعه کاملی از 9 قطار از فوریه به طور منظم در خط Trillium در حال حرکت است که از خط 2 از Bayview تا Limebank و خط 4 که شعبه ای از South Keys به فرودگاه اتاوا است، تشکیل شده است. قطارها از ژوئن 18 ساعت در روز در حال تردد هستند، اما هنوز در فرکانس مورد نیاز برای شروع خدمات کامل نیستند.
آمیلکار و مایکل مورگان، مدیر ساخت و ساز ریل شهر، در یک جلسه توجیهی فنی ویژه روز پنجشنبه برای اعضای شورا و رسانه ها، مراحل مورد نیاز قبل از حرکت قطارها و نحوه آگاه ساختن شوراها و مردم را از پیشرفت بیان کردند.
این جلسه با آنچه در هفته ها و ماه ها قبل از افتتاح خط آشفته کنفدراسیون در سال 2019 اتفاق افتاد بسیار متفاوت بود. محرمانه بودن آزمایشات خط کنفدراسیون یکی از انتقادات اصلی به تحقیقات قضایی قاضی ویلیام هوریگان در مورد ساخت و بهره برداری از خط 1 بود. .
تبلیغات 3
محتوای مقاله
Stitsville Conn گفت: “این یک رویکرد کاملاً متفاوت برای نحوه ارتباط کارکنان با مراحل مورد نیاز قبل از باز کردن است.” گلن گوور که در سال 2019 در شورا حضور داشت و اکنون رئیس کمیته ترانزیت است.
او گفت: «اکنون ما چیزها را هفتهها قبل یاد میگیریم و مطمئناً توانایی پرسیدن سؤال پنج سال پیش وجود نداشت.
“این به همه ما اجازه می دهد تا در نحوه سفارش و انجام تست نهایی سیستم احساس متخصص بودن داشته باشیم.”
مورگان در این نشست گفت که هشت ایستگاه از 13 ایستگاه خط تریلیوم برای اشغال تایید شده اند و بقیه در حال تکمیل هستند. وی گفت که ناوگان قطارهای دیزلی Alstom Coradia LINT و Stadler FLIRT آماده بهره برداری است و 47 اپراتور از 55 اپراتور آموزش خود را به پایان رسانده اند.
OC Transpo انتظار دارد که به زودی یک اجرای آزمایشی 21 روزه را آغاز کند که شامل 14 روز خدمات مسافرتی شبیه سازی شده است که باید به 98.5 درصد قابلیت اطمینان و هفت روز آزمایش اضطراری دست یابد. یک گواهیدهنده شخص ثالث مستقل، Ricardo Rail، آزمایش را برای اطمینان از انجام صحیح آن نظارت خواهد کرد—یکی دیگر از بهبودهای فرآیند ناشی از توصیههای Hourigan.
تبلیغات 4
محتوای مقاله
اعضای شورا همچنین خلاصه روزانه کتبی نتایج آزمون روزهای قبل را دریافت خواهند کرد، یکی دیگر از تغییرات بزرگ نسبت به اجرای آزمایشی خط کنفدراسیون، زمانی که به اعضای شورا هرگز گفته نشد که آیا سیستم قبول شده است یا ناموفق است یا اینکه شهر با کاهش استاندارد تست توافق شده موافقت کرده است.
کلید کشف خط تریلیوم، آزمایشهای سیستمهای سیگنالینگ و سوئیچینگ خواهد بود، یک جنبه حیاتی از خط، که در چندین بخش از مسیر 24 کیلومتری خود در یک مسیر واحد عمل میکند.
مورگان گفت: «ما هفته به هفته به دنبال هیچ مشکلی برای تعویض هستیم. ما به دنبال بهبود جزئی در قابلیت اطمینان خودرو و ادغام سیستم سیگنال هستیم. ما باید قبل از شروع این مسائل را پاک کنیم.»
او گفت که انتظار میرود تستها از آخر این هفته افزایش یابد و این سیستم را تحت فشار بیشتری قرار میدهد.
مورگان گفت: “اگر چیز دیگری پیش بیاید، باید در چند هفته آینده بدانیم.”
هنگامی که اجرای آزمایشی با موفقیت به پایان رسید، شهر برای شروع عملیات به گواهینامه حمل و نقل کانادا و اداره حمل و نقل کانادا نیاز دارد. Amilcar نگفت که آیا OC Transpo یک دوره خدمات رایگان را برای خط Trillium ارائه خواهد کرد، همانطور که در زمان افتتاح خط کنفدراسیون در سال 2019 انجام داد. او گفت که این اطلاعات در تاریخ بعدی به شورای شهر ارائه خواهد شد.
انتظار می رود که جلسه توجیهی بعدی در نشست 29 اوت کمیته فرعی راه آهن سبک برگزار شود.
محتوای مقاله