بل: بگیر! خط سبز Calgary LRT یک “فاجعه ناب” است


جیم گری – که از اواخر دهه 1950 در منطقه نفتی بوده است و می داند که این تجارت چگونه کار می کند – می گوید که او و دیگرانی که شهرداری را برای توقف پروژه تحت فشار قرار می دهند، هرگز با خط سبز مخالفت نکرده اند، بلکه به زودی با نحوه انجام این کار شهر مخالفت نکرده اند.

جدیدترین اخبار ریک بل را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

این خط سبز LRT واقعاً شگفت‌انگیز است.

سیرک تالار شهر کلگری با این سیرک بزرگ واقعاً از خود پیشی گرفت.

سایر بدبختی‌ها به جایی می‌رسند که دلارهای مالیاتی شما در مقایسه با آن کمرنگ می‌شوند.

از جیم گری در مورد خط سبز کلگری LRT بپرسید.

من این کار را دوشنبه انجام دادم و پسر خوشحالم که انجام دادم.

گری به تازگی 91 ساله شده است، از اواخر دهه 1950 وارد نفت شده است، می داند که این تجارت چگونه کار می کند و کلمات را خرد نمی کند، به خصوص وقتی صحبت از کلگری می شود، شهری که او دوست دارد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

انتظار می‌رفت روز سه‌شنبه، تالار شهرداری که دوباره نام کاوتاون کرملین خود را به دست آورد، هزینه ساخت فاز اول خط سبز از ائوکلر تا شپرد، در جنوب داگلاس گلن را به ما بگوید.

این تنها بخشی از کل خط سبز است که به ما گفته شده از شمال دور شهر تا اعماق جنوب شرقی در Seton امتداد خواهد داشت.

در ضمن، گری و دیگران در گروهی که به کشف حقیقت در مورد خط سبز اختصاص داشتند، هزینه فاز اول این خط را حدود 8 میلیارد دلار یا حدود 10 مرکز رویداد اعلام کردند.

ولی اینو بگیر

اکنون انتظار می‌رود که از شهرداری در مورد فاز اول خط سبز بشنویم، که حتی کوتاه‌تر از فاز اول کوتاه‌تر است و با محل زندگی اکثر مردم فاصله زیادی دارد، و البته هزینه‌های بیش از حد در راه است.

دیدن آینده سخت نیست.

اگر قرار بود کل این خط طبق برنامه ریزی شهر ساخته شود، میلیاردها میلیارد میلیاردها برای آن هزینه شده است.

گری می گوید: «این یک فاجعه واقعی است.

شما هرگز در دنیای واقعی پرواز نمی کنید، جایی که بر خلاف شهرداری، فقط کنار صندلی شلوار خود پرواز نمی کنید.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

«ما هرگز اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد. این پول ماست ما توان پرداخت آن را نداریم. هیچ مورد تجاری وجود ندارد.»

توسط ویراستاران توصیه شده است

گری در مورد یک متخصص در مورد شکست های بزرگ پروژه و آنچه که این مغز متفکر بزرگ در مورد آنها فهمیده صحبت می کند.

آنها هزینه را دست کم می گیرند. کل این خط سبز می تواند 20 میلیارد دلار، 30 میلیارد دلار یا 40 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

آنها مزایا را بیش از حد ارزیابی می کنند. آنها همیشه منافع را بیش از حد ارزیابی می کنند.

“آنها با بیشترین سرعت ممکن پول خرج می کنند تا از نقطه بی بازگشت عبور کنند.

ما هر روز 300000 دلار خرج می کنیم.

انگشت گری روی میز ضربه می زند تا مطمئن شود منظور او را متوجه شده ام.

این فاجعه خط سبز چگونه بر مردم تأثیر خواهد گذاشت؟ مالیات. مالیات بیشتر

خط سبز در تالار شهر متولد شد و از معافیت مالیاتی استانی سالانه برای کالگاری ها بهره مند شد.

و وقتی نوبت به پرداخت خط سبز می رسد، انتهای کوتاه چوب چه چیز دیگری به دست می آید؟

سوراخ ها؟ لوله های آب؟

گری می‌گوید: «ما کاری را که می‌توانیم در این شهر شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیزمان انجام دهیم، به خطر می‌اندازیم.

این مرد می گوید که او و دیگرانی که از شهرداری خواسته اند تا پروژه را متوقف کند، هرگز با خط سبز مخالفت نکرده اند.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

آنها مخالف شیوه شهر هستند. یک راه حل ممکن است رفتن از تالار شهر به Seton در اعماق جنوب شرقی بدون ایستگاه های مترو باشد.

علاوه بر این، راز تالار شهر نیز وجود دارد.

“آنها خواهان رازداری هستند، زیرا خطر زیادی در آن وجود دارد. این هم مانند المپیک رد خواهد شد.

علاوه بر این، تالار شهر با بازی های بی وقفه خود چیزهای زیادی برای از دست دادن دارد.

آنها با ارزش ترین چیزی را که می توانید داشته باشید از دست دادند، آنها اعتماد مردم کلگری را از دست دادند.

شورای شهر کلگری
شورای شهر کلگری باید اطلاعات به روز در مورد خط سبز ارائه دهد. برنت کالور/پست رسانه

آیا مقامات ارشد شهرداری با گری و دیگر رهبران تجاری صحبت کرده اند؟

نه بعد از جف فیلدینگ، مدیر سابق شهر.

شهردار جیوتی گوندک چطور؟ مجبور شدم بپرسم

گری رو به شهردار کرد و او نیازی به نشستن با او احساس نکرد.

او می گوید: «اگر با آنها مخالفت کنید، دشمن هستید.

چرا گری فکر می‌کند که شهر نسخه آنها از خط سبز را پیش می‌برد؟

“آنها یک چشم انداز دریافت می کنند. واقعا عالی خواهد بود. 500000 خودرو را از جاده خارج خواهیم کرد. ما شهری خواهیم بود که جهان به عنوان یک رهبر به آن نگاه خواهد کرد. و این همه BS است

هدف این خندق است. ما یک نمونه کلاسیک از نحوه شکست هستیم. این یک آشفتگی است.

آیا برای انجام کار درست دیر شده است؟

پیشکسوت نفت که حوصله اهتزاز پرچم سفید را ندارد، می گوید: «هیچ وقت برای انجام کار درست دیر نیست».

باید بپرسید که چرا این مرد که اهل دریاچه کرکلند در شمال انتاریو است، با شهرداری درگیر می‌شود، حتی وقتی بسیاری از مردم کلگاری نسبت به ورطه این بزرگترین پروژه در تاریخ شهر بی‌تفاوت هستند.

من نمی خواهم این داستان درباره من باشد. من به کلگری اهمیتی نمی دهم و فقط تا حد مرگ نگران شهرم هستم.»

[email protected]

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید