بل: گوندک، نمایش گونگ نور سبز شورای LRT در کلگری خط سبز


بله، زدن رژ لب روی آن خوک زمان زیادی می برد.

جدیدترین اخبار ریک بل را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

ساعت ها و ساعت ها پشت درهای بسته، این شورای شهر و کارشناسانش حرف زدند و حرف زدند و حرف زدند.

حدس می‌زنم اگر بعد از تمام صحبت‌ها، بخشی از خط LRT را به Calgarians ارائه می‌دادید و به مالیات‌دهندگان کلگری می‌گفتید که هزینه بیشتری دارد، احتمالاً آنقدر طولانی صحبت می‌کردید.

بله، زدن رژ لب روی آن خوک زمان زیادی می برد.

اوه، در آن روزها، سیاستمداران شهرداری به رهبری شهردار سابق ناهید ننشی، در مورد خط سبز باشکوهی که از خیابان سنتر به سمت شمال بالا می رود، به سمت شمال بسیار دور تا لبه شهر صحبت می کردند.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

این آرا را در قسمت شمالی شهر، شمال رودخانه جمع کرد.

سپس امتداد بزرگی از مرکز شهر به جنوب شرقی، عمیق و عمیق جنوب شرقی، تا Seton، جایی که بیمارستان جنوبی است، وجود داشت.

سیاستمداران شهرداری تعدادی را عمدتاً از روی هوا انتخاب کردند و جیب شما را برای 30 سال معافیت های مالیاتی دولت استانی که برای شما در نظر گرفته شده بود، انتخاب کردند.

دولت فدرال نیز مانند استان پول مشابهی را ارائه کرد.

اما هیچ کس، هیچ کس، تورم بالا یا بدون تورم، هیچ کس که بتواند در آزمون ریاضی کلاس ششم قبول شود، باور نداشت که خط سبز از شمال دور تا اعماق جنوب شرق قیمتی معادل 4.5 میلیارد دلار دارد.

این ریاضی فوق العاده بود

با گذشت زمان، دیگران این طرح ها را زیر سوال بردند. با گذشت زمان، خط سبز کاهش یافت. سپس فقط تا خیابان 16 پیش می رفت. شمال.

در مورد چگونگی عبور از رودخانه یا زیر رودخانه کمی بحث و جدل وجود داشت.

اکنون قسمت شمالی شهر تاریک و تاریک تر می شود.

درج زنگ خط سبز
Signage خط سبز LRT را در نبش خیابان 21 تبلیغ می کند. و خیابان 11 SE در کلگری. عکس برنت کالور /پست رسانه

سپس، در جنوب، خط سبز به هر حال به Seton نمی رسید. من به سمت جنوب شرقی که اکثر مردم مسیر جنوب زندگی می کنند، نمی رفتم.

آخرین قیمت 5.5 میلیارد دلاری فقط خط جنوبی را به شپرد رساند. اکثر مردم کلگری نتوانستند شپرد را روی نقشه پیدا کنند.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

روز سه شنبه در شورای شهر متوجه شدیم که خط سبز تا این حد هم پیش نمی رود. حتی به اندازه پارک کواری یا داگلاس گلن یا اوگدن به جنوب نمی رود.

خط سبز از Eau Claire تا Lynnwood/Millican ادامه دارد. این است.

بسته، مانند تعداد سواران، بیشتر کوچک می شود و قیمت بیشتری دارد.

ما بیش از 6 میلیارد دلار صحبت می کنیم. 6.248 میلیارد دلار به طور دقیق.

شرط نبندید که این عدد بالا نمی رود.

در این روز اقلیتی در شورا حضور دارند که به مالیات دهندگان اهمیت می دهند، سؤال می پرسند، نمی پرسند که این همه به کجا ختم می شود، به این فکر می کند که چگونه بر هزینه سایر چیزهای مهم برای کلگاری ها تأثیر می گذارد.

سخنرانان عبارتند از سونیا شارپ، دن مک لین، آندره شابات و جنیفر واینز.

از سوی دیگر، اعضای بیشتری از شورا به چشم انداز پایبند هستند، اکثریت شورا به رهبری شهردار جیوتی گوندک.

Gian-Carlo Cara یکی از مشاوران است که بسیاری از خوانندگان دوست دارند نقل قول شود و این مرد مطالبی را ارائه می دهد.

کارا از روزهای خوب گذشته صحبت می کند، زیرا این خط سبز زمانی متولد شد که سیاست در جملات کامل بود. این نشانه ای از ننشی است که اکنون رهبر حزب NDP آلبرتا است.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

به ما می گویند زمان هایی که شهروندان حاضر بوده اند پول خود را برای خط سبز و شبکه های اجتماعی بدهند، مثبت بوده و پروژه ها به موقع و با بودجه بوده اند.

رانندگی برای بل
تعداد بخش 9 جیان کارلو کارا در مورد تجدید نظر در محدوده و بودجه خط سبز در روز سه شنبه بحث می کند. عکس برنت کالور /پست رسانه

در این روز، کارا از تورم و “بحران های همگرا” یاد می کند و در مورد آب و هوا، دموکراسی، سرمایه داری، عدالت اجتماعی، برابری، فراگیری، تجلیل از کثرت گرایی صحبت می کند.

او متوجه می شود که این خط سبز، همانطور که هست، سه برابر هر پروژه دیگری است، اما ارزشش را دارد.

یاسمین میان، عضو شورای شهر می گوید که بسیار هیجان زده است و می گوید که خط سبز یک “دیدگاه زیبا” است.

یک روز می توان چشم انداز آنها را ساخت، اما سال ها طول می کشد و ممکن است 20 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

یا بیشتر. شاید بیشتر یک توهم باشد.

البته تمام این وضعیت تقصیر حکومت استان است. تورم مقصر است اینها شکاکان هستند.

جیسون کنی، نخست وزیر سابق، آدم بد است.

کنی، که زمانی که در دولت استفان هارپر بود، بودجه مالیات دهندگان فدرال را برای این پروژه اعلام کرد و همیشه متعجب بود که چرا کلگری خط سبز را که فدرال به پرداخت آن کمک کرد، دریافت نکرد.

اما یک ذره از این تقصیرها تقصیر شهرداری نیست، و مطمئناً جهنم تقصیر ننشی نیست. او آن را روشن کرد.

تبلیغات 5

محتوای مقاله

گروهی از شهروندان نگران با هوش فراوان از شهرداری می خواهند خط سبز را متوقف کند، بازنگری کند و دوباره طراحی کند.

در شهرداری با این افراد بدتر از جذامی ها رفتار می شود.

آنها پیشنهاد می کنند که در مرکز شهر تونل نزنیم، اما در عوض LRT از مرکز شهر در یک خط مرتفع خارج شود و سپس با دلار بسیار کمتر تا Seton برود.

شهرداری گوش نمی دهد چرا شهرداری حتی این ایده را نمی پذیرد؟

در اینجا بری لستر، یکی از مدیران ارشد سابق Stantec است که مسائل خود را می‌داند و در بین مهندسین به خوبی مورد احترام است.

او می گوید: «من یک مهندس هستم، نه یک روانشناس.

«فکر می‌کنم آن‌ها به فکر ایجاد یک تونل در مرکز بودند، خدا می‌داند چرا؟

“نمی دانم. شاید آنها آنقدر باهوش نباشند.

بینگو!

البته هیئت مدیره خط سبز که تصمیم می گیرد به ما اطمینان می دهد که مشکلی پیش نخواهد آمد. موفق باشید با آن.

[email protected]

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید