پارکر: ادو ژاپن 45 سالگی را با افتتاحیه آریزونا جشن می گیرد


اکنون در چهل و پنجمین سالگرد خود، ادو ژاپن بیش از 200 مکان دارد – و هر سال بین 15 تا 20 مکان به رشد خود ادامه می دهد.

محتوای مقاله

در سال 1972، کشیش سوسومو ایکوتو از ونکوور به کلگری نقل مکان کرد تا یک معبد بودایی تأسیس کند – برای تأمین هزینه های خود، یک رستوران ژاپنی کوچک در روبروی The Bay Park افتتاح کرد.

در سال 1979، او Edo Japan را از طریق اولین غذاخوری خود در Southcentre Mall معرفی کرد.

او به زودی یک فرنچایز Edo را با میل به آوردن غذاهای ژاپنی به کانادایی ها راه اندازی کرد و در عین حال به مهاجران این فرصت را می داد که صاحب کسب و کار خود شوند. ایده ساده او این بود که غذاهای سنتی ژاپنی را به سبک تپانی سرو کند که در محل کبابی شده و با استفاده از مواد تازه و باکیفیت و سس تریاکی مخصوص او پخته شوند.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

الان 45هفتم این شرکت بیش از 200 مکان دارد و هر سال بین 15 تا 20 مرکز به رشد خود ادامه می دهد.

ادو ژاپن او را مشغول نگه داشت و پس از اینکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب شناخته شد، رسیدگی به گله معبد و تجارت او برای ایکوتو بسیار زیاد بود. بنابراین او با تام دونالدسون (Pizza Hut, Taco Bell, Moxies)، رستوران دار باتجربه شریک شد که بعداً کسب و کار را خریداری کرد و به بنیانگذار اجازه داد تا کاملاً بر روی وزارت خود تمرکز کند.

تا سال 2011، دونالدسون 100 رستوران ادو ژاپن در آلبرتا داشت، اما پس از عقب نشینی از فعالیت های روزمره، نقش رئیس و مدیرعامل به دیو مینت واگذار شد.

مینه کار خود را در خدمات غذا در حالی شروع کرد که در دانشگاه مک مستر تحصیل می کرد و تابستان ها با مولسون کار می کرد. پس از فارغ التحصیلی با مدرک لیسانس در رشته مدیریت مهندسی – و به دنبال آن MBA مک مستر – به طور تمام وقت برای مولسون کار کرد و به معاونت بازاریابی رسید. او رئیس AMICA Mature Lifestyles و رستوران های سوئیس Chalet، Harvey's و Kelseys بود، قبل از اینکه متقاعد شود که به سمت غرب حرکت کند و با فرصتی برای تبدیل شدن به بخشی از گروه مالکیت به Edo Japan بپیوندد.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

تحت رهبری مینت، سازمان به رشد خود ادامه داد. غذاهای کلاسیک مرغ تریاکی و گوشت گوساله سوکیاکی – که به سرعت در کباب تپان پخته می شوند – مانند همیشه محبوب هستند، اما مواردی مانند سوشی و خوراکی های ژاپنی وارداتی به آن اضافه شده است.

کیفیت و تازگی غذا مهم است، اما در انتخاب و آموزش فرنچایزها نیز کارهای زیادی انجام شده است.

قبل از اینکه صاحبان فروشگاه های جدید به دفتر مرکزی در کلگری یا محل شرکت در انتاریو آورده شوند، یک فرآیند بررسی سخت وجود دارد، جایی که فرنچایزهای جدید پنج یا شش هفته آموزش می بینند، که شامل تجربه عملی زیادی در فروشگاه است. هر جا که مشتری در سرتاسر کانادا غذا بخورد، انتظار دارد همان تعهد را به خدمات و همچنین طعم ژاپنی که بسیار دوست دارد، داشته باشد.

شش ماه پیش یک رستوران در The Core در مرکز شهر کلگری افتتاح شد، اگرچه اکثر آنها در خیابان های حومه شهر در غرب کانادا هستند.

در حال حاضر 18 مورد در انتاریو وجود دارد، و Minet می گوید که برنامه رشد استراتژیک شرکت علاقه زیادی به Maritimes دارد. رستوران فرودگاه بین المللی کلگری تنها رستورانی است که به مسافران و کارکنان فرودگاه خدمات ارائه می دهد. موفقیت آن به این معنی است که ادو ژاپن نیز به دنبال فرصت های مشابه دیگری است. در اواسط سپتامبر، Minnett اولین فروشگاه خود را در آریزونا با استفاده از همان مفهوم برنده در اینجا در کانادا افتتاح خواهد کرد، و بلافاصله پس از افتتاح دو فروشگاه دیگر در منطقه بزرگ اسکاتسدیل.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

او می‌داند که آینده شرکتش این است که اطمینان حاصل کند که فرنچایزها تاجران موفقی هستند، بنابراین تیم او نظارت مستمری را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که آنها قادرند سالانه بیش از 11 میلیون وعده غذایی را به مشتریان راضی و بازگشتی تحویل دهند.

خیلی زیاد است، اما مینت می گوید که به خوبی توسط یک تیم اجرایی با تجربه و کل کارکنانی متشکل از 40 تا 28 نفر از کارکنان مستقر در دفتر مرکزی او در کلگری پشتیبانی می شود.

آنها همچنین حمایت های خیریه شرکت را در جوامعی که به آن خدمت می کند، مدیریت می کنند. از سال 2010، از طریق افتتاح فروشگاه های جدید و کمپین های اهدایی سالانه، ادو ژاپن با کمک های مالی نزدیک به 1 میلیون دلار از بانک های مواد غذایی کانادا حمایت کرده است.

یادداشت:

Platform Insurance Management، یک کارگزار بیمه P&C با تمرکز عمودی بر ساخت، زیرساخت و توسعه، دفتر جدیدی را در کلگری افتتاح کرده است. هفتمین مکان در سراسر کانادا، از برنامه رشد استراتژیک شرکت با حمایت از تعهد آن به ارائه تخصص محلی و راه حل های سفارشی برای مشتریان در سراسر کشور پشتیبانی می کند. دفتر کلگری توسط Fraser de Valle رهبری می شود که بر عملیات در آلبرتا نظارت خواهد داشت. یک کهنه کار صنعت که به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت Attainable Homes Calgary Corp. و رئیس سابق انجمن BILD آلبرتا است.

دیوید پارکر به طور مرتب در هرالد ظاهر می شود. ستون های او را به صورت آنلاین در calgaryherald.com/business بخوانید. می توان با شماره 403-830-4622 تماس گرفت.

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید