Deachman: بدلکاری را که در حال رانندگی است صدا کنید – فقط بی پروا


سرکوب پلیس اتاوا در مورد رانندگی بدلکاری و سایر تخلفات رانندگی شروع خوبی است، اما باید کارهای بیشتری انجام شود.

جدیدترین ها را از بروس دیچمن مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

ذهن‌های جوان، ترکیبی و ماشین‌های سریع، کوکتل بدی را می‌سازند که اغلب عواقب غم‌انگیزی دارد. بدون شک شما خودتان این ترکیب را دیده یا شنیده اید: چندین اتومبیل که در کوئینز وی از کنار شما می گذرند، بدون علامت دادن به طور خطرناکی از ترافیک عبور می کنند و یا از ترافیک خارج می شوند، یا غرش صدا خفه کن های اصلاح شده در اواخر شب که حداکثر مردانه را تنظیم کرده اند – یا هر چیزی که هستند. سعی می کنند رانندگان زیر سن قانونی خود را ثابت کنند که کل محله ها را بیدار می کنند.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

یا شاید عواقب آن را در پلیس یا عکس های خبری دیده باشید، مانند عکسی که سرویس پلیس اتاوا اخیراً در X از یک ماشین چند لحظه قبل از له شدن آن در تصادف پنج وسیله نقلیه در ماه می که در خیابان ریچموند، 28 سال، له شد، منتشر کرد. یک راننده قدیمی گاز را تا 144 کیلومتر در ساعت در منطقه 50 کیلومتر در ساعت فشار می دهد. بر اثر اقدامات وی دو نفر به بیمارستان منتقل شدند.

خوشبختانه سردخانه نبود.

چیزی که «رانندگی بدلکاری» نامیده می‌شود اخیراً در اخبار بسیار منتشر شده است، به طوری که استان این هفته خرید 5 هلیکوپتر مبارزه با جرایم خیابانی را اعلام کرد که می‌گوید کمک خواهد کرد، و پلیس اتاوا در ماه ژوئن اجرای قوانین ترافیکی اواخر شب را راه‌اندازی کرد «ساکنان مهم هستند» ابتکار عمل. هدف این برنامه مقابله با اختلال در رانندگی، سرعت زیاد و سر و صدای بیش از حد ناشی از ترافیک است. در شب اول آن، 21 ژوئن، نزدیک به 100 اخطاریه استانی تخلف در برهاون صادر شد، از جمله 28 مورد برای سرعت غیرمجاز و 12 مورد برای تخلفات اگزوز.

علاوه بر این، هفت راننده در آن شب به رانندگی/مسابقه خیابانی بدلکاری متهم شدند، از جمله یکی که با سرعت 154 کیلومتر در ساعت در منطقه 80 کیلومتر در ساعت نزدیک خیابان وودروف و گرنفل کرسنت رانندگی کرد. خودروهای این هفت نفر به مدت 14 روز توقیف و توقیف شدند و گواهینامه آنها برای 30 روز باطل شد.

تبلیغات 3

محتوای مقاله

به گفته Const. فیل کین از واحد اسکورت و اجرای پلیس اتاوا گفت که محدودیت‌هایی در بارهاون، ریورساید جنوبی، خلیج مونی، اورلئان و کاناتا ایجاد شده است. بیش از 20 راننده به تخلفات رانندگی بدلکاری و همچنین سایر تخلفات سرعت غیرمجاز، صدا، بیمه و تجهیزات متهم شده اند.

این شروعی برای رسیدگی به یک مشکل دائمی است، اما چنین ابتکاراتی به دلیل منابع موجود و سایر تماس‌های خدماتی، اغلب فوری‌تر، محدود می‌شوند و تنها می‌توانند مشکلی را که در طول همه‌گیری زمانی که خیابان‌های خالی مسابقه‌کنندگان را جذب می‌کردند، از بین ببرند. خیلی بیشتر باید انجام شود.

چقدر بد شد طبق گزارش‌های سالانه، پلیس اتاوا در سال 2019، 186 مورد اتهامات رانندگی برای بدلکاری تعیین کرد، اما این تعداد در سال 2020، یعنی سال اول همه‌گیری، بیش از دو برابر شد و به 450 مورد رسید و در سال 2021 به نزدیک به 700 مورد رسید و به ترتیب 417 در دو سال گذشته، اما این اعداد هنوز به طرز عجیبی بالا هستند. اگر در سال‌های 2020 و 2021 بیش از 1100 اتهام رانندگی برای بدلکاری مطرح شد، چگونه می‌توان 900 مورد دیگر را در دو سال آینده دستگیر کرد؟

تبلیغات 4

محتوای مقاله

سیاستمداران و یک هلیکوپتر OPP
رئیس پلیس اتاوا اریک استابز، مایکل کرزنر، لیزا مک‌لئود، وکیل کل انتاریو، MPP و شهردار اتاوا مارک ساتکلیف اخیراً از هلیکوپتر OPP جدیدی رونمایی کردند که پلیس اتاوا امیدوار است از آن برای ردیابی خطرات جاده‌ای مانند سرقت اتومبیل و رانندگی بدلکاری استفاده کند. عکس از Jean Levac /پست رسانه

و اینها فقط شماره های پلیس اتاوا هستند. طبق قانون اساسی پلیس استان انتاریو. مایکل فتی، افسران OPP در سال 2023 در اتاوا 92 اتهامات رانندگی بدلکاری انجام دادند، تعداد آنها در سال جاری تنها در شش ماه گذشته از آن فراتر رفته است.

جای تعجب نیست که مقصر اغلب جوانان هستند. بر اساس آمار سالانه رانندگان انتاریو در سال 2022، رانندگان بین 16 تا 24 سال 12.6 درصد از جمعیت مجاز استان را تشکیل می دهند، اما بیش از یک سوم از کسانی را تشکیل می دهند که به دلیل رانندگی با سرعت 50 کیلومتر در ساعت یا بیشتر از حد مجاز محکوم شده اند. اگر رانندگان 25 تا 34 ساله را اضافه کنید، 31.4 درصد از رانندگان دارای گواهینامه مسئول تقریباً 72 درصد یا 884 درصد از 1232 محکومیت برای سرعت بیش از 50 کیلومتر در ساعت هستند.

فتحی امیدوار است که آگاهی بیشتر عمومی، همراه با افزایش مجازات های معرفی شده در قانون ایمن ساکنان متحرک (MOMS) در سال 2021، از جمله تعلیق از سه تا 10 سال برای مجرمان بار دوم و محرومیت مادام العمر برای مجرمان بار سوم، به تغییر اوضاع کمک کند. دور و بر.

کین موافق است که مجازات های فعلی سخت هستند. او می گوید: «بسیاری از مردم خواستار افزایش تحریم ها هستند. اما در حال حاضر تحریم‌های تقویت‌شده وجود دارد. فقط باید از آنها استفاده کرد.»

تبلیغات 5

محتوای مقاله

شهرستان بارهاون غربی دیوید هیل از جمله کسانی است که مایلند مجازات های سخت تری را ببینند، به ویژه برای متخلفان مکرر، که با توجه به هزینه های انسانی بالقوه اجازه بازگشت رانندگان غیرمسئول به جاده، غیرمنطقی نیست.

گاهی اوقات، وقتی صدای ماشین‌هایی که به سمت پایین ریورساید درایو می‌روند، من را شب‌ها بیدار نگه می‌دارد، تصور می‌کنم متخلفان باید تماشا کنند که ماشین‌های فریب‌خورده‌شان در هم می‌آیند.

هیل به اقدامات دیگری اشاره کرد که معتقد است می تواند کمک کند، از جمله سیستم های تشخیص نویز که در حال حاضر در برخی از شهرهای اروپایی استفاده می شود. آنها از چهار میکروفون و یک دوربین 360 درجه متصل به یک تیر خیابان یا چراغ راهنمایی استفاده می‌کنند که می‌تواند صداهای بلند را شناسایی، جداسازی و شناسایی کند و به رانندگانی که با صدا خفه کن تغییر یافته (یا گمشده) رانندگی می‌کنند، بلیت یا هشدار می‌دهد.

هیل اضافه می کند که افزایش تعداد مناطق ایمنی جامعه، که جریمه جرایم رانندگی در آنها دو برابر می شود، نیز باید در نظر گرفته شود، که به معنای نصب دوربین های کنترل سرعت بیشتر است. من می دانم که آنها در بین بسیاری از رانندگان محبوب نیستند، اما گرفتار شدن به اندازه سرعت غیر مجاز اختیاری است.

همه اینها به رسیدگی و شاید کاهش حوادث رانندگی بدلکاری و مسابقات خیابانی کمک می کند، اما آگاهی برای حل این مشکل نیز اساسی است.

تبلیغات 6

محتوای مقاله

تغییر نگرش رانندگان مشکل، اگرچه کندتر و بسیار کمتر از تعقیب و گریز هلیکوپتر است، اما مطمئناً تأثیر طولانی مدت مثبت تری خواهد داشت. کمپین های مادران در برابر رانندگی در حالت مستی (MADD) و سایر سازمان ها برای رسیدگی به مشکلات رانندگی باید به عنوان مثال باشد. آنها همراه با قوانین سخت‌گیرانه‌تر، نقش مهمی در تغییر فرهنگ در مورد نوشیدن الکل و رانندگی داشتند، حتی زمانی که قانون مستقیماً افراد را مجازات نمی‌کرد. به طور مشابه، گروه‌های ضد دخانیات نحوه نگاه ما به نور عمومی را تغییر داده‌اند.

تلاش های مشابه در رانندگی بدلکاری و مسابقات خیابانی می تواند همین کار را انجام دهد. بیایید رانندگی بدلکاری را آن چیزی بنامیم: رانندگی بی احتیاطی. بیایید تا جایی که می توانیم از تجلیل از سرعت غیرمجاز جلوگیری کنیم. یکی از مجازات هایی که اغلب نادیده گرفته می شود برای رانندگانی که به دلیل بدلکاری رانندگی محکوم می شوند، گذراندن دوره اجباری بهبود راننده است. شاید یک دوره اجباری بهبود افراد باید برای آموزش رانندگان برای احترام به دیگران اضافه شود. خدمات اجتماعی – می گویند داوطلبانه در مرکز توانبخشی بیمارستان اتاوا – را در جمله آنها بگنجانید.

داشتن وسیله نقلیه و رانندگی حق نیست. که با مسئولیت هایی همراه است. یکی از آنها این است که احمق نباشیم تا بقیه ما امن تر باشیم و راحت تر بخوابیم.

[email protected]

وب سایت ما مقصد شما برای اخبار فوری است، بنابراین مطمئن شوید که صفحه اصلی ما و در خبرنامه های ما مشترک شوید تا بتوانیم شما را در جریان قرار دهیم.

توسط ویراستاران توصیه شده است

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید