Varcoe: غول‌های Oilsands از افتتاح TMX استقبال می‌کنند، اما Bill C-59 ظاهر می‌شود


این نشان می دهد که رابطه پر جنب و جوش بین اتاوا و صنعت، با دولت فدرال و بخش که گاهی اوقات با هم کار می کنند، اما همچنین مایلند که پرونده خود را در مورد مسائل تفرقه انگیز مطرح کنند.

جدیدترین ها را از کریس وارکو، کلگری هرالد مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

تولیدکنندگان شن های نفتی کانادایی قوانین جدید دولت فدرال را که تبلیغات و ادعاهای آب و هوایی را کنترل می کند، زیر نظر دارند و امیدوارند به زودی شاهد تغییراتی باشند.

در حالی که مناقشات بر سر لایحه C-59 همچنان ادامه دارد، شرکت هایی مانند Canadian Natural Resources و Cenovus Energy راه اندازی خط لوله فدرال Trans Mountain را تبلیغ می کنند و می گویند که در حال حاضر تخفیف برای نفت سنگین کانادا را کاهش می دهد و این پروژه هزینه های آن را جبران خواهد کرد. کشور.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

این نشان می دهد که رابطه پر جنب و جوش بین اتاوا و صنعت، با دولت فدرال و بخش در زمان هایی که با هم کار می کنند، اما همچنین مایل به فشار بر روی موضوعات بحث برانگیز مانند سقف انتشار ماسه های نفتی یا لایحه C-59 هستند.

کوین بیرن، نایب رئیس S&P Global Commodity Insights می گوید: «هنوز سوء تفاهم زیادی بین آنها و سوء تفاهم وجود دارد.

و پیچیدگی‌های زیادی در این سیاست‌ها وجود دارد که باید واقعاً در مورد آنها فکر کرد – در مورد اینکه هدف مورد نظر چیست و نتیجه واقعی چیست.» . . این همچنان بر تصویر کلی سرمایه گذاری در کانادا تاثیر می گذارد.

ماه گذشته، دولت فدرال لایحه C-59 را تصویب کرد، یک لایحه گسترده که شامل اعتبار مالیات سرمایه گذاری فدرال برای پروژه های جذب، استفاده و ذخیره کربن (CCUS) است، اما همچنین شامل اصلاحاتی در قانون رقابت فدرال با هدف پاکسازی محیط زیست است.

بر اساس این مفاد، گفته می‌شود که شرکت‌ها نمی‌توانند منافع حاصل از فعالیت تجاری خود را برای حفاظت یا کاهش عوامل یا پیامدهای زیست‌محیطی و زیست‌محیطی تغییرات اقلیمی که مبتنی بر توجیه کافی و مناسب نیست، مطابق با یک بین‌المللی ارائه کنند. روش شناسی شناخته شده “.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

هنوز برای شرکت‌ها مشخص نیست که روش‌شناسی شناخته‌شده بین‌المللی چگونه خواهد بود یا این فرآیند چگونه توسعه می‌یابد – اما بار اثبات برای اثبات هر ادعایی بر دوش مشاغل باقی می‌ماند.

اسکات استوت، رئیس منابع طبیعی کانادا، در مصاحبه‌ای در روز پنجشنبه پس از انتشار نتایج سه‌ماهه دوم این شرکت گفت: «به عبارت ساده، ما فقط می‌خواهیم بفهمیم که استانداردها چگونه خواهند بود».

«این لایحه با جنبه‌های خاصی از آن بازنویسی شد که آن را بسیار چالش برانگیز می‌کند، از نظر اینکه بتوانیم کسب‌وکار خود را از گزارش خارج از استانداردهای ESG اداره کنیم.

اما فرصتی برای بهبود دستورالعمل‌ها و رسیدن به نقطه‌ای وجود دارد که صنعت بتواند الزامات را درک کند.»

توسط ویراستاران توصیه شده است

عدم قطعیت باعث شد گروه تولیدکنندگان ماسه نفتی Pathways Alliance و انجمن تولیدکنندگان نفت کانادا اطلاعات زیست محیطی را از وب سایت های خود در ماه ژوئن حذف کنند.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی فدرال، در مصاحبه ای در ماه گذشته، این تصمیم را یک “واکنش افراطی تاسف بار” از سوی تولیدکنندگان نفت و گاز خواند. همکار استانی او، برایان ژان، اظهار داشت که این قانون دیدگاه‌های ضد نفت و گاز را در لیبرال‌های فدرال و NDP تقویت می‌کند.

Pathways، گروهی متشکل از شش اپراتور اصلی ماسه‌های نفتی که شامل Cenovus Energy، Canadian Natural Resources و Suncor Energy می‌شود، برخی اطلاعات را در 18 جولای در وب‌سایت خود قرار داد.

در بیانیه ای، کندال دیلینگ، رئیس Pathways گفت که این گروه به تدریج در حال بازیابی اطلاعاتی است که بررسی شده و با این قانون مطابقت دارد.

در ماه ژوئیه، دفتر رقابت قول داد که روند مشاوره در مورد چگونگی تفسیر مقررات جدید را تسریع کند.

استوت افزود: “من مطمئن هستم که آنها فرصتی برای رفع آن پیدا خواهند کرد.”

مدیران Cenovus Energy در تماس با درآمد سه ماهه دوم پنج‌شنبه گفتند که همچنان به فعالیت‌های زیست‌محیطی و تلاش‌های خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ادامه می‌دهند و این لایحه را حواس‌پرتی خواندند.

پیامد ناخواسته لایحه C-59 این است که بحث را خفه کرده است. جان مکنزی، مدیر عامل Cenovus گفت و در کانادا، ما نیاز به بحث قوی در مورد سیاست انرژی داریم زیرا این بخش مهمی از بافت اقتصادی ما در این کشور است.

تبلیغات 5

محتوای مقاله

ما شاهد روندی هستیم که سعی می کنیم تا حدودی شفافیت را در اطراف آن ایجاد کنیم، و امیدواریم که این امر زودتر اتفاق بیفتد.

هدر اکسنر-پیروت، مدیر منابع طبیعی، انرژی و محیط زیست در مؤسسه گفت: این لایحه برای این بخش یک مشکل است زیرا عدم اطمینان در مورد استاندارد وجود دارد، در حالی که جریمه های احتمالی می تواند بزرگ باشد و شرکت ها را به اتخاذ رویکرد کاهش ریسک ترغیب کند. مک دونالد-لوریر.

او گفت: «این صرفاً تخطی از وظیفه نمایندگان مجلس بود که اجازه دادند این اصلاحیه و لایحه تصویب شود، زیرا آنها به وضوح اشتباه می کردند.

واضح است که این انگیزه سیاسی دارد.

در طول تماس های درآمدی خود، هر دو تولیدکننده ماسه های نفتی از راه اندازی اخیر گسترش کوه ترانس (TMX) استقبال کردند.

ساخت خط لوله ترانس کوهستانی
کارگران در سال 2023 در حین ساخت توسعه خط لوله ترانس ماونتین در زمین های کشاورزی در آبوتسفورد، بریتیش کلمبیا، لوله می گذارند. فایل های داریل دایک/کانادین پرس

این پروژه به صنعت اجازه داد تا نفت را به بازارها و مشتریان جدید در آسیا صادر کند و تقریباً سه برابر ظرفیت خط لوله فعلی که نفت خام غرب کانادا را برای حمل و نقل به ساحل غربی می‌برد، افزایش داد.

همچنین از برآورد بودجه 5.4 میلیارد دلاری که یک دهه پیش تعیین شده بود فراتر رفت و اکنون انتظار می‌رود که برای تکمیل آن حدود 34 میلیارد دلار هزینه شود. تحلیلگران می گویند که زمانی که دولت تصمیم می گیرد ترانس مانتین را به بخش خصوصی بفروشد، این امر می تواند منجر به حذف پول شود.

تبلیغات 6

محتوای مقاله

با این حال، این پروژه شکاف قیمتی بین نفت خام آمریکا و نفت سنگین انتخابی غرب کانادا را کاهش داد. همچنین حق امتیاز بیشتری برای دولت آلبرتا ایجاد می کند.

جف موری، معاون اجرایی Cenovus گفت که شکاف قیمت حدود 6 دلار در هر بشکه بین سه ماهه اول و دوم سال جاری کاهش یافت، اگرچه در ماه گذشته به دلیل عوامل بازار افزایش یافت.

“البته بودجه بیش از حد بود و احتمالاً گرانتر از آنچه باید بود. مکنزی اضافه کرد که درآمد زیادی برای کانادایی ها در قالب حق امتیاز و دلارهای مالیاتی ایجاد می کند.

این یک زیرساخت مهم برای کشور است.»

کریس وارکو ستون نویس کلگری هرالد است.

[email protected]

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید