شهر اتاوا همچنین خدمات قطار O-Train را در روزهای هفته به حالت تعلیق درآورده است


محتوای مقاله

شهر اتاوا چند روز پس از اعلام کاهش بیشتر خدمات عصرگاهی O-Train اعلام کرد. خدمات در ساعات ناهار “خارج از پیک”.

در یادداشت بعد از ظهر جمعه از ریچارد هولدر، سرپرست مدیر کل خدمات ترانزیت شهر، آمده است که قطارها از 26 آگوست هر 10 دقیقه یکبار در عصرهای هفته از ساعت 6:30 تا 9:30 بعد از ظهر در خط کنفدراسیون حرکت خواهند کرد. قطارها در این بازه زمانی هر پنج دقیقه یکبار حرکت می کنند.

محتوای مقاله

در اوایل هفته، این شهر اعلام کرد که تعداد قطارها را به هر 10 دقیقه از هر پنج دقیقه در حال حاضر در ساعات “خارج از پیک” بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر در روزهای هفته کاهش می دهد.

بررسی اجمالی تغییرات در زمان خدمات مسیر 1 در روزهای هفته.  قطارها اکنون هر 10 دقیقه یکبار از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر در روزهای هفته و همچنین از ساعت 18:30 تا 21:30 حرکت خواهند کرد.
بررسی اجمالی تغییرات در زمان خدمات مسیر 1 در روزهای هفته. اکنون قطارها از ساعت 9 صبح تا 3 بعدازظهر در روزهای هفته و همچنین از ساعت 18:30 تا 21:30 حرکت خواهند کرد

در یادداشت هولدر آمده است که قطارها با 57 درصد ظرفیت ساعت پیک در پاییز 2023 و با 39 درصد ظرفیت خارج از پیک حرکت می کردند.

در این یادداشت آمده است که در تابستان امسال، قطارها با حدود 50 درصد ظرفیت در ساعات اوج بار و 30 درصد در ساعات کم بار حرکت می کردند.

یادداشت هولدر می‌گوید: «از طریق این مشاهدات، مشاهده کردیم که بسیاری از قطارها در زمان‌های کم پیک هم در پاییز و هم در تابستان تا نیمه پر نبودند. “فرصتی برای تنظیم خدمات خارج از پیک برای مطابقت با تقاضا و در عین حال به حداقل رساندن اختلال برای مشتریان وجود دارد.”

با تغییرات پیش رو، انتظار می رود قطارها با 61 درصد ظرفیت در ساعات اوج بار و 81 درصد ظرفیت در ساعات کم بار حرکت کنند.

در این یادداشت آمده است: «مقایسه سواری از پاییز قبل با تابستان کنونی به ما این امکان را می‌دهد تا پیش‌بینی منطقی سفر برای پاییز 2024 داشته باشیم. “این تنظیمات بافری را برای جذب هر گونه افزایش بیشتر در سواری در روزهای اوج و غیر اوج در پاییز امسال باقی می گذارد.”

هولدر گفت که کارکنان شهر “سیستم” را در ایستگاه های کلیدی مانند بلر، هردمن و چراگاه توننی “نظارت خواهند کرد” و داده های باجه های بلیط و مشتریان را بررسی خواهند کرد.

در یادداشت هولدر آمده است: «اگر نیاز به ظرفیت بیشتر ببینیم، کارکنان می‌توانند با راه‌اندازی قطارهای بیشتر به سرعت پاسخ دهند. “هدف ما همیشه ارائه یک شبکه حمل و نقل پایدار است که بهترین استفاده را از منابع موجود ما می کند.”

این یادداشت افزود: به روز رسانی سفرهای LRT باید در پاییز به کمیسیون حمل و نقل ارائه شود.

توسط ویراستاران توصیه شده است

این مقاله را در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید