هلیکوپتر یا مسکن؟ هلیکوپتر یا حمل و نقل عمومی کاربردی؟ شهر و کشور انتخاب های عجیبی می کنند.
محتوای مقاله
سالها است که میگویم بهترین منظره پارلمان هیل از جزیره بیت، درست در نزدیکی پل Champlain است. جای تعجب نیست که میخانه ای که در آنجا افتتاح شد، پاسیو خود را در سمت شرق، رو به برج صلح قرار داد – و مجموعه ای چشمگیر از جرثقیل های ساختمانی.
سه شنبه شب مرا دید که روی یک صندلی نرم و دوست داشتنی در همین حیاط می خوابم، در حالی که بچه وسطی از هات داگ لذت می برد، به چیزهای زیبا و آزاردهنده ای که این شهر را در عین حال جذاب و در عین حال آزاردهنده می کند، فکر می کنم. .
تبلیغات 2
محتوای مقاله
در اخبار اوایل همان روز، آنها اعلام کردند که مالیات دهندگان اتاوا یک هلیکوپتر پلیس کاملاً جدید به قیمت 26.8 میلیون دلار از مالیات دهندگان انتاریو دریافت کردند تا به دنبال دزدان اتومبیل، بدلکاران و همچنین کمک در موقعیت های تیراندازی فعال و جستجوی افراد گم شده باشند. از آنجایی که خوشبختانه دو مورد آخر در این قسمتها نادر هستند، ما بیشتر در مورد اتومبیلهای دزدیده شده و ماشینهایی که خیلی سریع رانندگی میکنند صحبت میکنیم.
رهبران سیاسی و پلیس، که به عنوان یکی صحبت میکردند، چیزی جز ستایش از این اسباببازی جدید و باشکوه نداشتند. من از باران در رژه آنها متنفرم، اما یک هلیکوپتر دقیقاً چه کاری می تواند انجام دهد که پلیس در اتومبیل نمی تواند انجام دهد؟ بله، ظاهراً هلیکوپتر می تواند به گونه ای پرواز کند که ماشین ها معمولاً نمی توانند پرواز کنند. اما پهپادها هم پرواز می کنند. و دوربین دارند. اگر هدف این است که سارقان یا سرعتبینها را شناسایی کنیم تا بتوانیم آنها را به گونهای دستگیر کنیم که شامل تعقیب و گریز خطرناک اتومبیل با سرعت بالا نباشد، آیا پهپادها مقرون به صرفهتر نیستند؟
من یک متخصص پلیس (یا هلیکوپتر) نیستم، اما یک پرداخت کننده مالیات هستم و از این نوع هزینه ها که به ما در مورد هزینه های عملیاتی قابل توجه و مکرر زمانی که نمی توانیم افراد بی خانمان را زیر نظر نگه داریم، نمی گویم خوشم نمی آید. یک سقف امن و زمانی که تعداد زیادی از کودکان گرسنه هستند و همه چیز، کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که به افرادی که در انجمن کمک به کودکان کار می کنند شرایط کاری نیمه مناسبی بدهیم در حالی که کار روزانه آنها شامل کمک به آسیب پذیرترین اعضای جامعه است. جامعه.
تبلیغات 3
محتوای مقاله
چرا ما این همه میلیون برای هلیکوپترهای پلیس داریم و برای حرکت قطارهایی که روزانه مردم را جابجا می کنند کافی نیستیم؟ اعلام غافلگیرکننده و کاملاً ناخواسته مبنی بر اینکه LRT از یک قطار در هر پنج دقیقه به یک قطار در هر 10 دقیقه، به جز در ساعات اوج مصرف، نه تنها اشتباه است، بلکه ناامید کننده و خود باخت است. این کاهش چشمگیر خدمات نشان دهنده صرفه جویی 1.6 میلیون دلاری در سال است. این 5.9 درصد از قیمت خرید یک هلیکوپتر است.
این باعث نمی شود کارمندان دولتی که می خواهند سه روز در هفته را در دفتر بگذرانند، احساس بهتری داشته باشند، اینطور است؟ یا زمان زیادی را در حمل و نقل می گذرانند (زمانی که کار می کند)، یا صدها دلار در ماه برای پارکینگ تمام وقت خرج می کنند، اما فقط 66 درصد از زمان ها از آن استفاده می کنند. این برای دانش آموزان حتی بدتر است زیرا برنامه های آنها در همه جا است و اکثر آنها توانایی خرید ماشین را ندارند.
شهردار مارک ساتکلیف این هفته مشغول تمجید از مزایای پروازهای مستقیم به لندن و لاس وگاس بوده است و البته آنها عالی هستند، اما چرا هیچ کس کاری در مورد این واقعیت انجام نمی دهد که برای رفتن از خیابان Woodroffe و Strandherd Drive به سه اتوبوس نیاز دارید. دانشگاه کارلتون؟
تبلیغات 4
محتوای مقاله
حداقل امکانات عمومی بیشتری نسبت به قبل داریم، از جمله بخشی از ملکه الیزابت درایو که در تابستان به روی خودروها بسته است، بین خیابان سامرست و پل پرتوریا. افراد خوب Parkways for People انواع رویدادها را تبلیغ می کنند، از جمله اجرای رایگان در ساعت 6 بعد از ظهر روز 14 اوت در Knoxdale-Merivale Coun. گروه شان دیواین Suburban Legends، جایی که آنها بستنی رایگان اهدا خواهند کرد.
اتاوا مکانی فوقالعاده برای گردشگران است، اما ما که در اینجا زندگی میکنیم به کارهایی هم نیاز داریم. من حدس میزنم که باید به یاد داشته باشیم که رهبرانی را انتخاب کنیم که مردم را بر هلیکوپترها ترجیح میدهند (حالا این یک شعار است). پیدا کردن آنها نباید خیلی سخت باشد. به سلامتی
بریژیت پلرین (آنها/آنها) نویسنده ای از اتاوا است.
توسط ویراستاران توصیه شده است
-
پلرین: چگونه ترافیک مضحک در خیابان بانک را برطرف کنیم؟
-
دیچمن: بیایید بدلکاری را که هست بنامیم – بی پروا، خطرناک و غیرقابل قبول
محتوای مقاله