دیلویت: تغییر زمان شروع مدارس اتاوا می تواند کمبود اتوبوس را برطرف کند


اداره حمل و نقل دانش آموزی اتاوا گفت: هرگونه تغییر در زمان زنگ بیش از 10 دقیقه نیاز به تأیید هیئت مدیره مدرسه دارد.

محتوای مقاله

ساعت‌های زنگ در مدارس انگلیسی زبان اتاوا “محدودیت اصلی” برای رفع کمبود اتوبوس مدرسه است که خانواده‌ها را در سپتامبر گذشته با مشکل مواجه کرد.

بررسی مستقل Deloitte LLP، به سفارش وزارت آموزش، نشان می دهد که تغییر زمان زنگ مسیرهای اتوبوس اضافی را امکان پذیر می کند، به اتوبوس ها اجازه می دهد مسافت های طولانی تری را طی کنند و دانش آموزان بیشتری را جذب کنند. بررسی سیاست‌ها و فرآیندهای اداره حمل‌ونقل مدرسه اتاوا (OSTA) پس از آن صورت می‌گیرد که خانواده‌های 7500 دانش‌آموز متوجه شدند که اتوبوس‌های مدرسه درست چند روز قبل از شروع مدرسه در سال گذشته لغو شده‌اند.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

OSTA حمل و نقل اتوبوس را برای دانش آموزان در ناحیه مدرسه اتاوا-کارلتون (OCDSB) و ناحیه مدرسه کاتولیک اتاوا (OCSB) مدیریت و هماهنگ می کند. در این گزارش 67 صفحه ای اشاره شده است که زمان زنگ دو تخته از 8 صبح تا 9:30 صبح و از 14:10 تا 4 بعد از ظهر متغیر است.

در یکی از سناریوهایی که در این گزارش توضیح داده شده است، ساعت زنگ مدارس در ساعت 8 صبح و 9:15 صبح تثبیت می شود، در حالی که مسیرهای ون به حرکت وسایل نقلیه بزرگ تبدیل می شوند زیرا تغییر ساعت زنگ زمان بیشتری را برای دانش آموزان ارائه می دهد. این سناریو مستلزم تجمیع زمان زنگ در مقیاس بزرگ و تبدیل ون ها به اتوبوس است. همچنین منجر به رفت و آمدهای طولانی تر برای دانش آموزان می شود.

سناریوی دوم بیان شده شامل تنظیم مجدد زمان زنگ به سه ساعت شروع است. این امر به اشتراک گذاری وسیله نقلیه بین دو هیئت مدرسه را بهبود می بخشد و استفاده از هر وسیله نقلیه را بدون توجه به نوع وسیله نقلیه به حداکثر می رساند. این بازبینی افزایش تعداد مسیرهایی را که در آن دو هیئت مدرسه یک وسیله نقلیه مشترک دارند، افزایش دهد. در حال حاضر 15 درصد از کل مسیرهای روزانه توسط این دو تابلو مشترک است.

تبلیغات 3

محتوای مقاله

اما تغییرات ساعت زنگ احتمالاً قبل از سپتامبر 2026 ایجاد نخواهد شد.

OSTA در بیانیه ای که چهارشنبه منتشر شد، گفت: هرگونه تغییر بیش از 10 دقیقه نیاز به تأیید هیئت مدیره مدرسه دارد.

“اگر هر گونه تعدیل در نظر گرفته شود، ما مطمئن خواهیم شد که از قبل با والدین و سرپرستان مشورت شده است. مهم این است که در سال تحصیلی آینده تغییری در زنگ ایجاد نشود.”

بررسی Deloitte که توسط وزارت آموزش و پرورش به درخواست شهروند اتاوا منتشر شد، تعدادی استراتژی دیگر را شناسایی کرد که به کاهش بحران در عرضه و تقاضا برای خدمات اتوبوس مدرسه کمک می کند. این گزارش می‌گوید که هیچ یک از اینها بدون در نظر گرفتن تغییرات در زمان شروع و پایان مدارس قابل اجرا نیستند.

این بررسی همچنین خواستار هماهنگ کردن تقویم‌ها در ناحیه مدرسه اتاوا-کارلتون و مدرسه کاتولیک اتاوا برای کاهش تعداد روزهایی است که OSTA برای «ظرفیت خودروی کمتر از حد مطلوب» می‌پردازد. بررسی اشاره کرد که سال تحصیلی گذشته، دو هیئت مدرسه هر کدام شش روز توسعه حرفه ای داشتند، اما پنج مورد از آنها هماهنگ نبودند.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

OSTA گفت hهماهنگ کردن تقویم مدارس نیز در صلاحیت هیئت مدیره مدارس است.

بررسی Deloitte مسائل دیگری را شناسایی کرد، از جمله تفاوت هزینه‌ها بین اپراتورهای اتوبوس که خدمات مشابهی ارائه می‌دهند و فرصت‌هایی برای معرفی فرآیندهای رسمی و کنترل‌های سخت‌تر در مورد مدیریت کلی OSTA، مانند قراردادهای استاندارد، مطابقت نرخ قرارداد با مدل بودجه جدید استان. و نظارت بر عملکرد قرارداد

OSTA عمدتاً توسط هیئت مدیره مدارس با کمک هزینه حمل و نقل دانش آموزی استان تأمین می شود. چارچوب بودجه سپتامبر گذشته بر اساس نیاز دانش آموزان و فاصله تا مدارس تغییر کرد.

7 میلیون دلار کمبود بودجه برای سال تحصیلی آینده وجود دارد – تفاوت بین بودجه 82.1 میلیون دلاری OSTA و 75.1 میلیون دلاری که از استان برای حمل و نقل اتوبوس مدرسه دریافت می کند. گزارش OCDSB به متولیان که در فوریه منتشر شد هشدار داد که این شکاف ممکن است تا سال 2027 به 17 میلیون دلار در سال افزایش یابد.

بررسی Deloitte گفت که کمبود بودجه باید برطرف شود. Deloitte گفت که OSTA سطح ثابتی از خدمات را به دانشجویان خود ارائه می دهد، مانند زمان کم سفر، اما ممکن است با توجه به بودجه معقول نباشد.

تبلیغات 5

محتوای مقاله

“هر گونه کمبود در حمل و نقل دانش آموز باید از سایر مناطق کمک هزینه نیازهای دانشجویی انتاریو جبران شود. بنابراین، کمبود پیش بینی شده نه تنها بر نحوه ارائه خدمات حمل و نقل تأثیر می گذارد، بلکه تأثیر مستقیمی بر کیفیت آموزش دانش آموزان در OCDSB و OCSB خواهد داشت.

در نامه 6 ژوئن به OSTA، وزیر آموزش سابق استفان لچه گفت که لغو اتاوا بیش از 70 درصد از کل استان است.

لچه گفت: «این برای من و والدین آسیب دیده قابل قبول نبود.

OSTA گفت که در حال حاضر اجرای بسیاری از Deloitte را آغاز کرده است تغییرات توصیه شده

سیندی اونز، مدیر کل موقت و مدیر ارشد اداری OSTA، گفت: “تعهد اولیه ما در OSTA این است که اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان وسایل حمل و نقل ایمن، قابل اعتماد و کارآمد به مدرسه دارند.”

ما نگرانی‌های مطرح شده توسط والدین و سرپرستان را در پی چالش‌های سال گذشته درک می‌کنیم و OSTA متعهد به اجرای تغییرات معنادار برای رفع این نگرانی‌ها است.»

تبلیغات 6

محتوای مقاله

در همین حال، OSTA آخر هفته گذشته اعلام کرد که مدیر کل که از آوریل شروع به کار کرده بود، سازمان را ترک کرده است.

استخدام و ابقای رانندگان یکی از مسائلی بود که در سال گذشته تردد اتوبوس در جاده ها را با مشکل مواجه کرد.

در یک به روز رسانی که در اواسط ژوئیه منتشر شد، OSTA گفت که این کار را کرده است 71 راننده اتوبوس زرد جدید در حال آموزش – یا در صف شروع آموزش – برای پر کردن 22 موقعیت آزاد از پایان سال تحصیلی 2023-24 انتظار می رود که 18 راننده دیگر سال تحصیلی 2024-2025 را به مرخصی آغاز کنند.

با این حال، به گفته OSTA، نرخ ترک تحصیل در آموزش رانندگان جدید اتوبوس مدرسه می تواند تا 40 درصد باشد و همیشه استعفای رانندگان درست قبل از شروع سال تحصیلی افزایش می یابد.

یک به روز رسانی در شرف ارسال است اوونز گفت در روزهای آینده.

وب سایت ما مقصد شما برای اخبار فوری است، بنابراین مطمئن شوید که صفحه اصلی ما و در خبرنامه های ما مشترک شوید تا بتوانیم شما را در جریان قرار دهیم.

توسط ویراستاران توصیه شده است

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید