بل: کالگری در حال حاضر شهر آبی آسمان، اتلاف وقت و پول ما


جدیدترین اخبار ریک بل را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

خوب، به نظر می رسد مدفوع اسب فقط در مسیر رژه کلگری نیست.

بله، چند ماه پیش همه به ما گفتند که کلگری قبلاً یک شهر آسمان آبی خواهد بود.

این هفته بالاخره لوگوی Blue Sky City به ما نشان داده شد، یک C بزرگ که از چیزهای مهره مانند خورشید در زمینه آبی، قرمز یا زرد تشکیل شده است.

اکنون 1.7 میلیون دلار دارد. 4.8 میلیون دلار برای توسعه اقتصادی و گردشگری در کلگری و طبق گزارش ها یک میلیون دلار دیگر وجود دارد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

مجموع: 5.8 میلیون دلار کا چینگ!

لوگو آسمان آبی
برخی از لوگوها و گرافیک های برند جدید Blue Sky City در اوایل این هفته نمایش داده شد. گاوین یانگ/پست رسانه

چه کسی از شهر خواست چک را قطع کند؟ تو بودی؟ یا شما؟ یا شما؟

کسانی که یک روز با دوستان یا خانواده خود نشستند و گفتند: “ما به یک برند و لوگوی جدید برای کلگری نیاز داریم! مشغول شو، شورای شهر.»

رقم زده است. هیچکدام از شما نبودید، اما این پول شما بود.

پس دیگر کلگری نیست: بخشی از انرژی باشید.

اوه، چند سال پیش توسعه اقتصادی کلگری فکر می کرد Be Part of the Energy یک برند خوب است.

دلیلی برای اجتناب از این برند وجود نداشت.

نگفت بخشی از نفت و گاز باش. این را به ما گفتند.

نه، شهر در مورد انرژی بود. انرژی مردم. بخشی از آن انرژی بودن نوآور، خلاق و کارآفرین بودن. مانند انرژی واکنش کلگری به سیل 2013.

این چیزی است که توسعه اقتصادی کلگری به ما گفت.

الان دارند این برند را کنار می گذارند.

چرا و برای چه؟

شکارچیان اخبار از برند و لوگوی جدید خشمگین هستند. هیچ سوال سختی وجود ندارد.

برخی از سیاستمداران به طور معمولی تمسخر می کنند، چشمانشان را می چرخانند و به شما می گویند که این تغییر نام تجاری بد است، اما دهان خود را ببندید زیرا نمی خواهند متهم به جریحه دار کردن احساسات کسی شوند.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

و علاوه بر این، خدمه پشت این شیرین کاری گران قیمت نمی توانستند اهمیتی بدهند که کسی چه فکری می کند. آنها چیزهای خوبی در مورد برند خود شنیده اند. آنها معتقدند که بر اساس حقیقت است.

پس نتیجه چیست؟

خب، افراد حاضر در این برند می‌گویند که تحقیقاتی انجام داده‌اند و مردم کلگری دوست ندارند بخشی از انرژی باشید.

واقعا؟

آنها می گویند که نام تجاری جدید نشان دهنده جامعه متنوع کلگری است.

گفته می شود مردم کره جنوبی این برند را دوست دارند و آنها واقعاً به ما رقص سبک Gangnam دادند.

تالار شهر به کسانی که می‌خواهند ظاهری جدید داشته باشند، اجازه داده است تا برندی را ارائه کنند که «همه مردم کلگری را منعکس کند».

شهر آسمان آبی

اینجاست که همه چیز کمی عجیب می شود.

حامیان این نام تجاری می گویند که حقیقت در مورد کلگری باید با صحبت با انواع کلگری ها کشف می شد.

با شما تماس گرفتند؟ با من تماس نگرفتند.

آنها گفتند که Blue Sky City “الهام بخش” خواهد بود و خواستار “درکی عمیق تر از گذشته و آینده ما” خواهد بود.

یک “هویت جمعی” برای کلگری ایجاد خواهد شد.

ما “روشن خواهیم کرد که کی هستیم.”

“انسجام بیشتر بین کلگاری ها” وجود خواهد داشت و “ما را حول یک چشم انداز متحد می کند”.

شاید توهم؟

تا اینجای کار کاملا مزخرف است. وقتی این مطالب را مرور می کردند کسی نخندید؟

تبلیغات 4

محتوای مقاله

بیایید پیش برویم و به بهترین ها امیدوار باشیم.

آنها به مردم گوش دادند و “معنای عمیق تر” و “سه حقیقت کلیدی” را کشف کردند.

چرا من ناگهان وسوسه می شوم که بگویم “رفیق، این خیلی باحال است.”

به هر حال، آیا برای معنای عمیق تر و سه حقیقت کلیدی آماده هستید؟

یکی مردم کلگری به آسمان نگاه می کنند و تصور می کنند چه چیزی ممکن است. من افراد زیادی را می شناسم که به آسمان نگاه می کنند و سعی می کنند تصور کنند که یک تابستان بدون دود ممکن است.

دو کلگری خانه 333 روز آفتابی است و “این حقیقتی است که ما می توانیم پشت سر بگذاریم.”

امیدوارم این موضوع کمی عمیق تر شود. بالاخره اینها حقایق کلیدی هستند.

سه. تا بهشت ​​همه با هم برابریم. وقتی بهشت ​​از بالا به ما می نگرد، نمی تواند «بین هیچ جنبه ای از وجود ما» تمایز قائل شود.

آسمان واقعاً از بالا به ما نگاه نمی کند، البته به جز در Blue Sky City.

آنها عباراتی برای همراهی با این زمزمه کردن دارند. شایعه ای بی اساس وجود دارد که نویسنده به صورت پاره وقت به عنوان نویسنده کارت های تبریک گران قیمت کار می کند.

پرتوهای خورشید می درخشند، ابرهای پیچ خورده چشم شما را جلب می کنند و هوای وسیع بالا به سادگی به شما اشاره می کند.

پس شکسپیر، برای 1.7 میلیون دلار تا کنون چه انتظاری داری؟

سپس حقیقت تمام حقایق در مورد کلگری آشکار می شود.

“وقتی از شما می پرسند ما کی هستیم، به بالا نگاه کنید.”

شما نمی توانید این چیزها را بسازید.

[email protected]

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید