شورای اتاوا با کمک های توسعه دهندگان دست و پنجه نرم می کند


پس از بحث های فراوان و جلسات جانبی، کل موضوع به یک کارگروه چهار نفره ارجاع شد که قرار بود تا 30 سپتامبر به شورا گزارش دهند.

محتوای مقاله

کمک مالی بحث برانگیز 300000 دلاری از یک توسعه دهنده در Coun. بخش کپیتال شاون منارد همچنان خشم شورای شهر اتاوا را برانگیخته است.

به نظر می‌رسد پیشنهادی که شورای‌ها را از مذاکره درباره چنین معاملاتی که برای آرام کردن آب‌ها بود، باز می‌دارد، به نظر می‌رسد که با تشبیه یکی از اعضای شورا، لین جانسون از کالج وارد، آن را به «گزینه هسته‌ای» تشبیه کرده است. یک پیشنهاد مرتبط برای بررسی و حل و فصل اختلافات توسط منشی شهر توسط کیچیسیپی وارد کان شد. جف لایپر.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

این موضوع که هفته گذشته به شدت توسط شورا مورد بحث قرار گرفت و در نهایت به یک کارگروه چهار شورا برای مطالعه بیشتر ارجاع شد، ناشی از توافق پروژه ای است که منارد در ماه فوریه با توسعه دهنده گروه Katasa، که اکنون به عنوان KTS Properties شناخته می شود، مذاکره کرد. KTS در حال ساخت یک آسمان خراش 22 طبقه در گوشه خیابان برونسون و کارلینگ است و منارد در حال همکاری با شرکت و کارکنان شهر بر روی قراردادی است که بر اساس آن این شرکت 300000 دلار برای مسکن مقرون به صرفه و اقدامات آرام سازی ترافیک در این منطقه اهدا خواهد کرد.

این امر با دیگر اعضای شورای شهر خوش نیامد، زیرا می خواستند کمک مالی KTS در سراسر شهر به اشتراک گذاشته شود. شهرستان اورلئان. مت لولوف آن را به یک “صندوق مالی” خصوصی تشبیه کرد.

KTS به سرعت از توافقنامه عقب نشینی کرد و بعداً گفت که این پول به طور مساوی بین سه موسسه خیریه که هنوز نامش مشخص نشده است تقسیم می شود. شهردار مارک ساتکلیف ابتدا گفت که خواستار قوانین واضح‌تر است، سپس گفت که چنین کمک‌هایی باید صرف امور خیریه شود، نه کاری که شهر به تنهایی انجام دهد.

این اصل پیشنهادی بود که هفته گذشته توسط استیتسویل کان به شورا ارائه شد. گلن گوور و با حمایت ساتکلیف. این پیشنهاد بیان می‌کند که «اعضای شورا نباید به نفع جامعه کمک‌های مالی به شهر را درخواست و یا تسهیل کنند» و باید «اهداکننده بالقوه را به کارکنان شهر ارجاع دهید تا به هر کمک مالی رسیدگی شود.»

تبلیغات 3

محتوای مقاله

شورایاران فریاد می زدند که این پیشنهاد مانع از انجام وظیفه شان در دفاع از رای دهندگان می شود.

جانسون گفت: «ما یک گزینه هسته‌ای را انتخاب کردیم که می‌تواند دست‌های ما را ببندد و ما را از کار به نمایندگی از جوامع خود باز دارد».

شهرستان ریور وارد. رایلی بروکینگتون استدلال مشابهی را مطرح کرد.

بروکینگتون گفت: “من وظیفه خود را دفاع از نیازهای بخش خود می دانم، قهرمان و سخنگوی آنها باشم.” “من در انواع بحث هایی که می توانم داشته باشم به شدت محدود خواهم بود.”

سپس بروکینگتون فهرستی از موقعیت های فرضی را به کارمند شهر ارائه کرد کیتلین سالتر مک دونالد. آیا او می تواند با یک توسعه دهنده برای قرار دادن یک سازه بازی جدید در یک پارک مذاکره کند؟ سالتر مکدونالد پاسخ داد نه. آیا او می تواند برای دسترسی بهتر به ایستگاه اتوبوس درخواست پیاده رو کند؟ نه، او پاسخ داد. آیا او می تواند از یک توسعه دهنده بخواهد که مسکن ارزان قیمت در یک ساختمان جدید بسازد؟ خیر

بروکینگتون گفت: “مشکل ما در اینجا چیست؟”

اگر مردم نگران این هستند که ما همکار داریم که کارش را انجام می‌دهد و می‌تواند با یک توسعه‌دهنده توافق کند و به مزایای جامعه بسیار بیشتر از آنچه برخی از ما توانسته‌ایم دست پیدا کند، این نگرانی و موضوع دیگری است.»

تبلیغات 4

محتوای مقاله

بروکینگتون گفت، اگر این پیشنهاد تصویب شود، یک “ضایعه محض برای جوامع ما” خواهد بود.

دومین پیشنهاد Gower از منشی شهر می‌خواهد که اختیارات گسترده‌ای برای نظارت بر سیاست‌ها و ارزیابی و بررسی شکایات داشته باشد. اما لایپر استدلال می‌کرد که این شورا را «به مسیری خطرناک» سوق می‌دهد که چنین مسئولیتی را به یک بوروکرات انتخاب نشده واگذار می‌کند.

لایپر استدلال کرد که لازم نیست، زیرا شهر قبلاً یک کمیسر اخلاق دارد. او این پیشنهاد را “انحراف دموکراسی” خواند.

Gower بعداً این پیشنهاد را تغییر داد تا نقش منشی را تلطیف کند، اما در نهایت اهمیتی نداشت.

پس از بیش از 90 دقیقه بحث که در نهایت به یک سری جلسات جانبی تبدیل شد، Kanata South Coun. آلن هابلی پیشنهادی داد تا کل موضوع را به یک گروه ضربت چهار نفره با خودش، جانسون، اورلئان وست-اینس کان، ارجاع دهد. لورا دوداش و شهردار یا منصوبش. این طرح به اتفاق آرا تصویب شد. قرار است این کارگروه تا 30 سپتامبر به شورا گزارش دهد.

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید