ابتکار جدید “ما باید کار کنیم” راهنمایی هایی را در مورد چگونگی مراقبت بهتر دوچرخه سواران و رانندگان در اتاوا از یکدیگر ارائه می دهد.
محتوای مقاله
یک گروه پیشرو حامی دوچرخه می گوید طرح جدید آموزش عمومی شهر اتاوا برای بهبود ایمنی بین رانندگان و دوچرخه سواران مملو از “اطلاعات غلط” است و مانند لاستیک پنچر شده است.
دیو رابرتسون، رئیس دوچرخه اتاوا، گفت: «ما به شهر اعلام کردهایم که از بسیاری از صحبتهای آنها حمایت نمیکنیم.
متأسفانه، آنها تقصیر را به گردن افراد آسیب پذیر می اندازند که هیچ قدرتی در برابر کسانی که وسایل نقلیه چند تنی را رانندگی می کنند، ندارند.
تبلیغات 2
محتوای مقاله
قبل از راهاندازی کمپین تبلیغاتی «ما باید انجام دهیم»، که شامل پیشنهاداتی برای ایمنی راننده-عابر پیاده و راننده-موتورسیکلت است، شهر با انجمنهای اجتماعی، طرفداران و گروههای غیرانتفاعی مشورت کرد.
جان وامبومبو، هماهنگکننده برنامه جادههای ایمن اتاوا که این پروژه را رهبری میکند، با ارزیابی رابرتسون مبنی بر اینکه رانندگان برای سهم خود در مشکلات جادهها پاسخگو نیستند، مخالف است.
وامبومبو گفت: “هدف از طرح ایمنی جاده های شهر ایجاد تغییر رفتار، بهبود عادات و ایجاد فرهنگ ایمنی بهتر جاده ها است.”
کاری که ما در این (کمپین) انجام دادهایم، برجستهترین اقدامات ایمنی است که رانندگان باید انجام دهند، اینکه در صورت بروز برخورد، مسئولیت مشترک است.»
Wambombo می گوید پیام به رانندگان این است که مطمئن شوند در تقاطع ها آزاد هستند، وقت خود را صرف کنند و تشخیص دهند چه کسی بیشتر در معرض خطر است.
او گفت: «از نظر دوچرخهسواران، از آنها میخواهیم که حالت تدافعی داشته باشند، از کارهایی که میتوانند برای بهبود ایمنی خود در جادهها انجام دهند، نکات و منابعی را که میتوانند استفاده کنند، به آنها اطلاع دهند.»
تبلیغات 3
محتوای مقاله
بدون شک، الزام رانندگان و دوچرخه سواران به احترام به یکدیگر یک چالش بزرگ است. خشم جاده ای بین خودروهای چهار چرخ و دو چرخ در جاده های اتاوا به یک مراسم تابستانی تبدیل شده است، با انگشتان دست و کلمات چهار حرفی که به این سو و آن سو پرواز می کنند.
گاهی اوقات تنها وجه مشترک رانندگان و دوچرخه سواران، دیدن رنگ نارنجی است، مانند وحشت متقابل همه علائم، مسیرهای انحرافی و ستون هایی که پروژه های ساختمانی را نشان می دهند.
Wambombo اعتراف می کند که “اقلیت هایی در حاشیه وجود دارند، دوچرخه سوارانی که فکر نمی کنند رانندگان باید در جاده باشند و رانندگانی که فکر نمی کنند دوچرخه سواران باید در جاده باشند”، اما معتقد است راه هایی برای کشورها وجود دارد که در میانه با یکدیگر ملاقات کنند. .
تلاش جدید بخشی از یک هدف گسترده تر از یک طرح جامع ایمنی جاده است که همچنین شامل برخورد با رانندگی ناقص، تهاجمی و حواس پرت می شود.
خبر خوب این است که در چند سال گذشته تعداد تصادفات جدی خودروها، دوچرخهها و عابران پیاده کاهش یافته است.
این شهر 156 “برخورد FMI” – که به عنوان تصادفات منجر به مرگ یا جراحات جدی تعریف می شود – شامل عابران پیاده بین سال های 2018 و 2022 گزارش کرده است که در مقایسه با 190 تصادف در سال 2013-2017، 25 درصد از کل تصادفات FMI را نشان می دهد درصد در دوره قبل
تبلیغات 4
محتوای مقاله
دوچرخه سواران در 65 تصادف FMI از سال 2018 تا 2022 درگیر بوده اند که از 79 مورد بین سال های 2013 تا 2017 کاهش یافته است. در هر دو بازه زمانی، این 10 درصد از کل برخوردهای جدی گزارش شده را تشکیل می دهد.
110 تصادف FMI مربوط به موتورسواران در سال 17-2013 (15 درصد) و 87 مورد در سال 2018-22 (14 درصد) رخ داده است.
با این حال، یک تصادف بسیار زیاد است، به همین دلیل است که شهر روی «آسیبپذیرترین» گروهها در جادهها متمرکز شده است.
ابتکار جدید راهنمایی، از جمله تصاویر، در مورد اینکه چگونه دوچرخه سواران و رانندگان می توانند بهتر از یکدیگر مراقبت کنند، ارائه می دهد.
این شامل یادآوری به دوچرخهسواران میشود که از «نقاط کور» رانندگان وسایل نقلیه آگاه باشند و بر اساس آن در تقاطعها قرار بگیرند. “مناطق امن” یا در جلو یا پشت هر وسیله نقلیه ای هستند، نه در کنار آن.
در این دستورالعمل آمده است: “تصور کنید یک کاربر کوچکتر جاده، مانند یک دوچرخه سوار، منتظر بپیچید به راست در یک تقاطع در کنار یک کامیون.” از داخل کامیون، راننده به سادگی نمی تواند یک دوچرخه سوار را در نقطه کور کامیون ببیند. اگر دوچرخهسوار مستقیم میرود و راننده شروع به گردش به راست میکند، صحنهای ویرانگر میتواند رخ دهد. هر چه وسیله نقلیه بزرگتر باشد، نقطه کور بزرگتر است.
تبلیغات 5
محتوای مقاله
شهر می گوید رانندگان همچنین “باید از همه کاربران جاده در نقاط کور آگاه باشند.”
توصیه های دیگری هم برای رانندگان و هم دوچرخه سواران برای جلوگیری از برخورد وجود دارد و به آنها توصیه می شود قوانین جاده را بدانند و از آنها پیروی کنند.
به دوچرخهسواران توصیه میشود هنگام توقف یا پیچیدن علامت دهند، از کلاه ایمنی و لباسهای رنگارنگ استفاده کنند و مطمئن شوند که رانندگان قبل از ورود به تقاطع میتوانند آنها را ببینند.
به کسانی که روی دو چرخ هستند نیز گفته می شود که “نگاه مستقیم به راننده یک استراتژی خوب است.”
به نوبه خود، به رانندگان یادآوری می شود که دوچرخه ها طبق قانون ترافیک جاده ای وسیله نقلیه محسوب می شوند، “پس مانند هر وسیله نقلیه دیگری در جاده به آنها احترام بگذارید”.
همچنین به رانندگان خودروها و کامیونها یادآوری میشود که قبل از باز کردن دربهای خودروی خود، دوچرخهسوارانی را که میروند بررسی کنند، هنگام عبور دوچرخهها – «حداقل یک متر در صورت امکان» – و نه به درب عقب، فاصله ایمن را رعایت کنند.
کمپین این شهر همچنین به رانندگان میگوید که دوچرخهسواران مجاز هستند در جادههای آسفالتشده یا شانههای آسفالتشده در مناطق روستایی سوار شوند.
با این حال، روشی که رابرتسون همه چیز را می خواند، بار زیادی را بر دوش دوچرخه سواران وارد می کند.
تبلیغات 6
محتوای مقاله
او گفت: “با رانندگان ارتباط چشمی برقرار کنید؟” اگر شیشه های رنگی وجود دارد، چگونه این کار را انجام دهیم؟ می گوید که سایر کاربران جاده غیرقابل پیش بینی هستند، بنابراین باید از کلاه ایمنی استفاده کنید. کلاه ایمنی برای زمانی است که از دوچرخه خود سقوط می کنید، نه برای تصادف. دیدن این نوع اطلاعات نادرست سخت است.
در تصویر بزرگتر، رابرتسون استدلال میکند که اتاوا به مسیرهای دوچرخهسواری جداگانهتری نیاز دارد، که بسیاری از نقاط مشکلساز احتمالی، از جمله نقاطی را که در تقاطعهای شلوغ هستند، از بین میبرد.
رابرتسون گفت: “آنها باید زیرساخت هایی را طراحی کنند که وقتی مردم مرتکب اشتباه می شوند، آنقدرها خطرناک نباشد.” “هرکسی اشتباه می کند.”
با این حال، این در یک بازسازی بصری بزرگتر از خیابان برای شهر است و بخشی از کمپین فعلی نیست.
X: Citizenwarren
وب سایت ما مقصد شما برای اخبار فوری است، بنابراین مطمئن شوید که صفحه اصلی ما و در خبرنامه های ما مشترک شوید تا بتوانیم شما را در جریان قرار دهیم
توسط ویراستاران توصیه شده است
-
شورای شهر اتاوا سیاست جدید کمک مالی توسعه دهندگان را تصویب کرد
-
غذا خوردن در بیرون از خانه: بین کوکیهای کرامبل و کوکیهای شجاعت، حتی نزدیک هم نیست
محتوای مقاله