چگونه صفحات رسانه های اجتماعی دولتی در طول زمان تکامل یافته اند


“هدف ما واقعاً این است که داده ها را تا حد امکان برای بسیاری از کانادایی ها در دسترس قرار دهیم و واقعاً مقداری آگاهی از نوع داده های موجود در StatCan ایجاد کنیم.”

جدیدترین ها را از کاترین موریسون مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

از آنجایی که صفحات رسانه‌های اجتماعی سازمان‌های دولتی فدرال در بیش از یک دهه رشد کرده و تکامل یافته‌اند، بسیاری از آنها به پست‌هایی روی آورده‌اند که روندها را دنبال می‌کنند و به الگوهای رفتاری محبوب پیوند می‌دهند تا با کانادایی‌های بیشتری ارتباط برقرار کنند.

ناتاشا ماهو، رئیس رسانه‌های اجتماعی آمار کانادا، که به پست‌های سرگرم‌کننده و مد روز معروف است، گفت که این آژانس از حدود سال 2010 در رسانه‌های اجتماعی فعال بوده و برای اولین بار در توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب پست می‌گذارد. چهارده سال بعد، آژانس را می توان در شش پلتفرم رسانه اجتماعی از جمله اینستاگرام و ردیت پیدا کرد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

دارای 760000 فالوور در تمامی پلتفرم ها از جمله 366000 در لینکدین و 43700 در اینستاگرام.

ماهئو که از سال 2016 در تیم بوده است، گفت پلتفرم های مورد استفاده آژانس تنها چیزی نیست که تغییر کرده است. در حالی که StatCan قبلاً از رسانه های اجتماعی به عنوان یک “رسانه یک طرفه” برای ارائه به روز رسانی اطلاعات ارسال شده به صورت آنلاین استفاده می کرد، فضایی برای آزمایش روندهای مختلف ما و مشاهده واکنش مخاطبان آنها تبدیل شده است.

علاوه بر انتشارات، ماهئو گفت StatCan همچنین میزبان رویدادهای دیجیتالی مانند “هر چیزی از من بپرس” است، با استفاده از رسانه های اجتماعی برای گفتگو با کانادایی ها در سیستم عامل هایی مانند Reddit.

مائو گفت: «هدف ما واقعاً این است که داده‌ها را تا حد امکان در دسترس تعداد بیشتری از کانادایی‌ها قرار دهیم و واقعاً از نوع داده‌های موجود در StatCan آگاهی ایجاد کنیم.» وی افزود که حدود نیمی از جمعیت فالوور اینستاگرام این آژانس بین 18 سال سن دارند. و 34 که شمارش آنها در نظرسنجی ها دشوار بود. این واقعاً به ما فرصتی می‌دهد تا به برخی از مخاطبان اصلی خود دسترسی پیدا کنیم که در رسانه‌های ارتباطی سنتی‌تر نتوانسته‌ایم به آنها دسترسی پیدا کنیم.»

تبلیغات 3

محتوای مقاله

مائو اضافه کرد که پست‌های ساده StatCan در پلتفرم‌هایی با مخاطبان رسانه‌های اجتماعی جوان‌تر محبوبیت بیشتری دارند، به‌عنوان مثال، دنبال‌کنندگان لینکدین به نظر می‌رسد که به تعادل پست‌های جدی و سرگرم‌کننده علاقه‌مند هستند. او افزود که پست‌های خنده‌دار واکنش‌های زیادی ایجاد می‌کنند، که می‌تواند به ایجاد مخاطبی کمک کند که پست‌هایی را درباره موضوعات جدی‌تر و مهم‌تر، مانند مسکن یا تورم ببیند.

به دنبال روندهای فعلی اینترنتی و جوک‌ها، در برخی از پست‌های اخیر StatCan به “Four Seasons Baby” و نمایش محبوب نتفلیکس بریجرتون اشاره شده است.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

StatCan همچنین پستی را به افتخار بیستمین سالگرد Mean Girls به اشتراک گذاشت و نسخه نمادین “Burn Book” را برای به اشتراک گذاشتن داده های کانادایی مربوط به شخصیت های فیلم ایجاد کرد.

تبلیغات 5

محتوای مقاله

یکی از آخرین پست‌های آن‌ها که در فضای مجازی منتشر شد، مبتنی بر روند «به‌دنبال مردی در امور مالی» است، با StatCan فهرستی از آمارهایی را به اشتراک می‌گذارد که تعداد کانادایی‌ها در مشاغل حرفه‌ای در امور مالی در سال 2021 مشغول به کار بوده‌اند، با آهنگی جذاب در پس‌زمینه. .

مائو گفت: «ما نه تنها توانستیم از این روند استفاده کنیم و از صدای فعلی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری استفاده کنیم، بلکه اطلاعات سرشماری خود را که در مورد مشاغل و ویژگی‌های نیروی کار داشتیم، به نمایش بگذاریم. “بنابراین نحوه استفاده از ابزارهای وب سایت ما را نیز نشان می دهد.”

تبلیغات 6

محتوای مقاله

StatCan تنها سازمان دولتی نیست که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مخاطبان خود به کمدی روی آورده است.

به عنوان مثال، دفتر کمیساریای زبان های رسمی کانادا، اخیراً پستی را منتشر کرده است که به فیلم جدید Inside Out 2 اشاره می کند و در دیگری به Chappelle Roan ستاره پاپ در حال ظهور اشاره می کند.

تبلیغات 7

محتوای مقاله

را موسسه تحقیقات بهداشت کانادا hپست‌های اینستاگرامی را که به میم مرد عنکبوتی و میم وینی پو اشاره می‌کنند، لایک کنید.

مائو، که گفت سازمان‌ها باید از سیاست‌های دولتی در زمینه ارتباطات و دسترسی پیروی کنند، گفت که او تمایلی را در بخش کلی دولت کانادا برای یافتن راه‌هایی برای دستیابی به کانادایی‌های بیشتر برای تغییر استراتژی‌های ارتباطی خود دیده است.

ماهئو گفت: «ما شاهد همین نوع فشار در بخش‌های دیگر هستیم. “همه دارای سطح متفاوتی از سازگاری هستند، هر کس به طور خاص برای آنچه که از رسانه های اجتماعی استفاده می کند، وظایف متفاوتی دارد، بنابراین مطمئناً از بخش به بخش دیگر متفاوت خواهد بود، اما در هسته، زمانی که در رسانه های اجتماعی هستید. ، باید با رسانه های اجتماعی همگام باشید.”

ماهئو گفت StatCan از این نظر منحصر به فرد است که تیمش داده هایی در مورد “تقریبا همه چیز” و همچنین رهبری دارد که به تخصص تیم رسانه های اجتماعی اعتماد دارد.

او گفت: «من فکر می‌کنم فقط داشتن این حمایت از طریق رده‌های بالای آژانس، واقعاً راه طولانی را در فراهم کردن یک محیط کاری انگیزشی می‌کند، بلکه به ما امکان می‌دهد خارج از چارچوب فکر کنیم و خلاق باشیم.» این روزها، به خصوص در چند سال اخیر، مشارکت بسیار سرگرم کننده ای است. “

تبلیغات 8

محتوای مقاله

ماهئو گفت که “سطوح تایید متفاوتی” برای پست‌ها وجود دارد، تیم با کارشناسان موضوع مشورت می‌کند تا از صحت اظهارات اطمینان حاصل کند و همچنین تاییدیه‌هایی را از طرف ارتباطات دریافت می‌کند تا مطمئن شود که محتوا با دستور آژانس مطابقت دارد.

مائو گفت: «وقتی در مورد یک روند جاری صحبت می کنیم، نمی توانیم دو، سه هفته صبر کنیم تا بتوانیم یک نشریه منتشر کنیم، زیرا در این صورت این روند ممکن است به پایان برسد. ما بسیار خوش شانس هستیم که تیم مدیریت ارشدی داریم که سرعت عملکرد رسانه های اجتماعی را درک می کند.

مائو گفت یکی از چالش‌برانگیزترین چیزهایی که تیم او در دولت با آن روبرو بود، اطمینان از اینکه می‌توانند محتوایی تولید کنند که به همان اندازه برای حساب‌های فرانسوی‌شان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

او گفت: «ما همچنین می‌خواهیم همیشه به طور مساوی به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی منتشر کنیم.

ماهئو گفت که تیم رسانه‌های اجتماعی متنوع است، با افرادی از تجربیات مختلف زندگی، گروه‌های سنی مختلف و علایق و سطوح تجربه متفاوت که با داده‌های StatCan کار می‌کنند.

ماهئو گفت: «تنها چیزی که ما را کنار هم نگه می‌دارد این است که همه ما به رسانه‌های اجتماعی علاقه زیادی داریم. کاری که ما به طور منظم انجام می‌دهیم، ایده‌های طوفان فکری، اشتراک‌گذاری ایده‌ها، اشتراک‌گذاری پیوندها به گرایش‌های مختلف یا ایده‌های مختلفی است که به صورت آنلاین می‌بینیم و فکر می‌کنیم برای آژانس مرتبط است.

“و سپس ما در وب سایت خود تحقیقات زیادی انجام می دهیم.”

کلید اشتراک خبرنامه به روز شده:

وب سایت ما مقصد شما برای اخبار فوری است، بنابراین مطمئن شوید که صفحه اصلی ما و در خبرنامه های ما مشترک شوید تا بتوانیم شما را در جریان قرار دهیم.

توسط ویراستاران توصیه شده است

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید