نظر: خط سبز می تواند بلیط UCP به کلگری باشد


محتوای مقاله

نخست وزیر دانیل اسمیت قطار را دوست دارد. او واقعاً قطار را دوست دارد. اسمیت قبل از اینکه دوباره وارد عرصه سیاست شود، صاحب رستوران High River بود که در یک واگن راه آهن بازسازی شده در سال 1947 قرار داشت و پس از آخرین انتخابات، شروع به ساختن ریل برای راه اندازی بزرگترین توسعه ریلی مسافربری در تاریخ آلبرتا کرد.

UCP در حال حاضر در حال طراحی برنامه های بلندپروازانه ای است که خدمات ریلی مسافری به شهرهای سرتاسر آلبرتا، همراه با یک ایستگاه مرکزی بزرگ در مرکز شهر کلگری ارائه می کند تا امکان انتقال بین LRT و قطارهای منطقه ای و بین شهری را فراهم کند. به نظر می رسد تنها قطاری که اسمیت دوست ندارد، خط سبز LRT کلگری است.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

ما این را می دانیم زیرا دوون دریشن وزیر حمل و نقل اخیراً به Calgarians گفته است که ما باید درب خانه نخست وزیر جاستین ترودو را بکوبیم تا به جای وی، بودجه بیشتری از خط سبز دریافت کنیم. اتاوا بیشتر، آلبرتا کمتر؟ این قطعا برندی برای این دولت نیست.

موقعیت UCP گیج کننده است، زیرا مانند نخست وزیر، کلگاری ها نیز قطار را دوست دارند. و همانطور که بررسی ها نشان می دهد، تنها قطاری که ما واقعاً دوست داریم، خط سبز LRT است. از زمانی که رالف کلاین، شهردار سابق، شبکه LRT کلگری را در اوایل دهه 1980 راه اندازی کرد، مردم کلگاری از راه آهن استقبال زیادی کردند.

اعداد این را تایید می کنند. کلگری دارای بالاترین تعداد سواری LRT در آمریکای شمالی است. ما بیشتر از وزن خود مشت می زنیم زیرا کلگری می بیند که افراد بیشتری هر روز در قطار سوار می شوند تا شهرهای بزرگ ایالات متحده مانند بوستون و دالاس. نه تنها تعداد سواران ترانزیت در کلگری به سطح قبل از همه گیری بهبود یافته است، بلکه در ماه مارس سال جاری کلگری ترانزیت با نزدیک به هشت میلیون سواری رکورد زد.

احساسات طرفدار LRT Calgarians را می توان به گسترش آهسته و پیوسته شبکه LRT ما نسبت داد. نبردهایی که برای ساخت و گسترش شبکه LRT انجام می‌شود مدت‌هاست که فراموش شده است، اما مزایا زندگی کلگاری‌ها را هر روز لمس می‌کند.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

این بدان معنا نیست که نبردها وجود نداشتند و وحشیانه نبودند. فقط باید آرشیو هرالد را جستجو کرد تا مخالفت شدیدی با مواردی مانند مکان ایستگاه سانی ساید یا سیاستمداران شهرداری که اضافه کاری کار می کنند را پیدا کرد تا سعی کنند سایر دستورات دولتی را برای دیدن ارزش بودجه LRT کلگری دریافت کنند.

در مقاله هرالد در سال 1981، یک کلاین سرخورده از امتناع استان از تامین بودجه اضافی LRT انتقاد کرد. کلاین در پاسخ به درخواست وزیر حمل و نقل استان مبنی بر اینکه ثابت کند کل سیستم LRT بر اساس موفقیت یا شکست اولین بخش ساخته شده کار خواهد کرد، دولت را “در حد افراط ترسو” خواند.

که ما را به خط سبز بازمی گرداند. تصمیم شورا در مورد ادامه ساخت و ساز مرحله 1 در انتظار است و فشارهای بودجه از سوی پروژه های زیربنایی بزرگ در آمریکای شمالی احساس می شود. پروژه راه آهن سبک REM در مونترال حدود 25 درصد بیش از بودجه است و انتظار می رود آخرین توسعه Skytrain در ونکوور 40 درصد بیشتر از بودجه باشد. حتی در ادمونتون، جایی که یک امتداد هوایی کوتاه 4.5 کیلومتری به خط پایتخت در حال ساخت است، بیش از 20 درصد بیش از بودجه است.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

با وجود موانع مالی، همه این شهرها با پروژه‌های خود پیش می‌روند زیرا ارزش بلندمدت حمل‌ونقل با کیفیت بالا را می‌دانند. مردم کلگری این را نیز می‌دانند، زیرا ما سیاستمدارانی را برای شورا و قوه مقننه انتخاب می‌کنیم که صریحاً از خط سبز حمایت می‌کنند، صرف نظر از وابستگی‌های سیاسی‌شان. ترانزیت ساختمان نباید جناحی باشد. فقط باید عقل سلیم باشد.

وقت آن است که UCP و Calgarians در عشق خود به قطار متحد شوند. وقتی صحبت از خط سبز به میان می آید، مردم کلگری به تاخیرهای بیشتر، بحث های سیاسی بیشتر یا حتی بدتر از آن به بازسازی بیشتر نیاز ندارند. ما به رهبران خود نیاز داریم که با کنار گذاشتن اختلافات خود رهبری نشان دهند تا بهترین را برای این شهر انجام دهند. ما به آنها نیاز داریم تا راهی برای شروع ساخت قطاری بیابند که اهالی کلگری چندین دهه منتظر آن بوده اند.

اگر UCP مایل به پیوستن باشد، ممکن است بلیط آنها برای بازپس گیری بسیاری از پیروزی های بیشتر در کلگری در انتخابات بعدی باشد.

جف بینکس رئیس LRT در سبز است، یک سازمان غیرانتفاعی داوطلبانه که توسط هیئت مدیره اعضای جامعه خط سبز اداره می شود.

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید