جزئیات بیشتر در مورد فشار قیمت روی خط سبز باید در روز سه شنبه منتشر شود


جیان کارلو کارا، نماینده بخش 9، گفت: “ما باید چیزی را کشف کنیم.” “دیگر باند نیست”

محتوای مقاله

انتظار می رود جلسه هفته آینده شورای شهر جزئیاتی را که مدت ها در انتظار مازاد هزینه های خط سبز بود، فاش کند.

هیئت مدیره خط سبز پس از جلسه در اوایل ژوئیه، توصیه های خود را در این هفته به کمیته اجرایی شورا در مورد چگونگی پیشبرد طرح ترانزیت چند میلیارد دلاری، استراتژی تحویل و الزامات بودجه سرمایه ارائه کرد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

این توصیه‌ها پشت درهای بسته ارائه شد و بسیاری از آخرین جلسه هیئت مدیره خط سبز پشت درهای بسته برگزار شد تا درباره این جزئیات بحث شود.

و در حالی که دستور کار شورا برای روز سه شنبه – آخرین جلسه آنها قبل از تعطیلات تابستانی یک ماهه – شامل سه مورد محرمانه مربوط به خط سبز بود، یکی از اعضای شورا تایید کرد که این گروه باید پس از بحث پشت درهای بسته “ایستاد و گزارش دهد”. ، یعنی جزئیات باید در نهایت عمومی شود.

جیان کارلو کارا، نماینده بخش 9، گفت: “ما باید چیزی را کشف کنیم.” “دیگر باند فرودگاهی وجود ندارد.”

“هیچ پروژه زیرساختی بزرگی از افزایش هزینه مصون نیست”

در بیانیه روز پنجشنبه، هیئت مدیره خط سبز تأیید کرد که کار مورد نیاز برای ارائه فاز اول تراز آینده CTrain از بودجه سرمایه فعلی که سه سال پیش تصویب شده بود، فراتر خواهد رفت.

در بیانیه آمده است: «بخش زیرساخت های کانادا چالش برانگیزتر شده است و هزینه ساخت فاز 1 که در سال 2021 توسط دولت های استانی و فدرال تصویب شد، بیش از بودجه سرمایه ای 4.9 میلیارد دلاری است. هیچ پروژه زیرساختی بزرگی از افزایش هزینه مصون نیست و هیئت مدیره از می 2021 در برابر این فشارها باز است.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

هیئت مدیره گفت که توصیه هایی که به شورا ارائه کرده است مبتنی بر همکاری با همکاران شهری است تا اطمینان حاصل شود که LRT آینده می تواند “مسئولانه در چارچوب واقعیت های مالی فعلی شهر حرکت کند” و بدون بودجه اضافی از سوی دولت استانی یا فدرال.

خط سبز در حال حاضر دارای 5.5 میلیارد دلار بودجه برای ساخت فاز اول خط LRT است که از جنوب شرقی شپرد تا خیابان 16 شمالی طراحی شده است. هر سه دستور دولتی بودجه را تقسیم کردند.

اما اعضای شورا و اعضای هیئت مدیره خط سبز، از جمله رئیس دان فیربورن، به بیش از حد بودجه اشاره کردند که می تواند محدوده و همسویی فعلی پروژه را به خطر بیندازد. در ماه مارس، Fairborn و مدیر اجرایی پروژه Darshpreet Bhatti به شورا ارائه کردند که هیئت مدیره در حال بررسی گزینه های مختلفی برای رسیدگی به فشار هزینه ها در پیش بینی ساخت و ساز در اواخر پاییز امسال است.

خط سبز در مرکز

صندوق ترانزیت فدرال جدید

اگر شهر برای تکمیل فاز اول خط سبز نیاز به جستجوی بودجه اضافی داشته باشد، یکی از منابع حمایتی می تواند صندوق جدید حمل و نقل عمومی کانادا 30 میلیارد دلاری دولت فدرال باشد.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

این صندوق که در 17 ژوئیه اعلام شد، سالانه 3 میلیارد دلار در 10 سال آینده برای گسترش حمل و نقل عمومی و دسترسی بیشتر به آن در سراسر کشور اختصاص خواهد داد.

شهردار جیوتی گوندک هفته گذشته به خبرنگاران اشاره کرد که شهر احتمالاً برای این صندوق درخواست خواهد کرد، اما او تایید نکرد که آیا درخواست برای خط سبز یا پروژه ترانزیت دیگری خواهد بود.

او گفت: «ما همیشه برنامه‌هایی برای دسترسی به پولی داریم که توسط دولت فدرال در دسترس ما قرار می‌گیرد. ما مستحق این هستیم که سهم خود را از آنچه به آنها می دهیم پس بگیریم، بنابراین می خواهیم به پارامترهای آن صندوق نگاه کنیم و تمام مواردی را که می توانیم ارائه کنیم.”

“همه پروژه های ترانزیت ما در این شهر برای ما بسیار مهم است. اگر دولت فدرال برای همه اولویت‌هایمان بودجه ارائه دهد، قطعاً از آن استفاده خواهیم کرد.

جیوتی گوندک
شهردار جیوتی گوندک اشاره کرده است که شهر احتمالاً برای صندوق جدید حمل و نقل عمومی دولت فدرال کانادا درخواست خواهد داد. عکس از گاوین یانگ /شبکه پست رسانه

بدون بودجه اضافی از استان

دولت استانی اعلام کرده است که بودجه اضافی برای خط سبز ارائه نخواهد کرد.

در یک درگیری رسانه ای هفته گذشته، کارا از آنچه او «بازی» سیاسی نامید که راه اندازی پروژه را در طول سال ها متوقف کرده است، انتقاد کرد و گفت که نگران است این تاخیرها «به ظرفیت مالی بسته بودجه فعلی برای انجام هر چه بیشتر آسیب رسانده است. “

عضو شورای بند 9 همچنین گفت که ساخت خط سبز هرگز ارزانتر از آنچه اکنون است نخواهد بود و فرو بردن بیل در زمین در این پروژه بسیار مهم است.

وی گفت: ما تعهدات مالی بی سابقه ای از سه دستور دولت داریم.

ما هیئت مدیره مستقل (و) نیروی کار فوق العاده ای داریم. گفتن “بیل زدن در زمین” اشتباه است زیرا بیل ها از قبل در زمین هستند. من پیشنهاد می کنم که خط سبز اجتناب ناپذیر است و همه ما باید دست از سیاست زدگی برداریم و پروژه شهرسازی را ادامه دهیم.»

جیان کارلو کارا
در مورد خط سبز، فصل. جیان کارلو کارا گفت که “بیل ها از قبل در زمین هستند”. گاوین یانگ/پست رسانه

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید