OC Transpo فرکانس سرویس LRT را در ظهر کاهش می دهد


رئیس CAPE، یکی از بزرگترین اتحادیه های خدمات عمومی فدرال، گفت: این طرح محکوم به شکست است.

محتوای مقاله

OC Transpo خدمات O-Train خود را در ساعات “خارج از پیک” کاهش می دهد، فقط چند هفته قبل از اینکه کارمندان فدرال موظف شوند سه روز در هفته به سر کار بازگردند.

از 26 آگوست، خط کنفدراسیون هر 10 دقیقه یکبار بین ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر در روزهای هفته اجرا می شود. در حال حاضر قطار هر پنج دقیقه یکبار بین ساعت 6:30 صبح تا 9:30 شب حرکت می کند

طبق گفته OC Transpo، سرویس دوره اوج هر پنج دقیقه به کار خود ادامه خواهد داد، اگرچه آژانس حمل و نقل زمان دقیقی را مشخص نکرده است.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

در یادداشتی از ریچارد هولدر، سرپرست مدیر کل خدمات حمل و نقل شهر، آمده است: «تغییر در فرکانس به خط 1 اجازه می‌دهد تا به ظرفیت کافی برای پذیرش حجم سفرهای خارج از پیک ادامه دهد».

این تغییر به دقت رصد خواهد شد و در صورت افزایش تعداد سواران، ممکن است تنظیماتی انجام شود.”

شهرداری بعدازظهر دوشنبه در یادداشتی کاهش خدمات را اعلام کرد، اما خبر اختلال در سرویس اولین بار هفته گذشته به طور تصادفی در وب سایت OC Transpo منتشر شد.

این پست به سرعت از وب سایت حذف شد، اما یک اسکرین شات از صفحه وب در روز جمعه به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. این تصویر پستی از OC Transpo را نشان می دهد که جزئیات کاهش برنامه را نشان می دهد و می گوید تغییر برنامه سالانه 1.635 میلیون دلار صرفه جویی می کند. (بودجه عملیاتی OC Transpo در سال 2024 نزدیک به 770 میلیون دلار است و حدود 50 میلیون دلار کسری برای سال 2024 داشته است.)

بیشتر بخوانید: OC Transpo با کسری 49.8 میلیون دلاری در سال 2024 مواجه است

هنگامی که روز جمعه برای اظهار نظر در مورد اعلام تصادفی تماس گرفت، مقامات ارتباطات شهری گفتند که این اطلاعات “نادرست” بوده و تایید نشده است.

تبلیغات 3

محتوای مقاله

با این حال، اطلاعاتی که روز جمعه به بیرون درز کرد، نادرست نبود. این یادداشت که بعد از ظهر دوشنبه منتشر شد، به جز جزئیات صرفه جویی در هزینه، عبارتی مشابه با پست تصادفی دارد.

وقتی شهروند اتاوا از مقامات شهر خواست توضیح دهند که چرا قبلاً سیاست جدید را رد کرده‌اند، آنها گفتند که در قالب پیش‌نویس بوده و از نظر فنی نادرست است زیرا هنوز تأیید نشده است.

ناتان پریور، رئیس انجمن کارمندان حرفه‌ای کانادا (CAPE)، که نماینده بیش از 25000 کارگر است، این کاهش را محکوم کرد.

پرایور در بیانیه ای برای رسانه ها گفت: “این ایده که شهر می تواند خدمات را از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر کاهش دهد، در حالی که هنوز امیدوار است که مقامات خدمات عمومی فدرال ترانزیت را در دست بگیرند و سواری را بهبود بخشند.” .

او گفت که برخی از کارکنان خدمات عمومی فدرال ساعت 6 صبح سر کار می آیند و قبل از سه به خانه می رسند، یا برخی دیگر از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر کار می کنند.

«کاهش فرکانس راهی برای بازگرداندن مردم به LRT نیست. شهر باید خدمات خود را بهبود بخشد تا مرکز شهر را بیش از یک منطقه شغلی تبدیل کند، و این تنها با حمل و نقل قابل اعتمادی که همه ما را در ساعات اوج مصرف به هم متصل می کند، اتفاق می افتد.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

بهار گذشته، دبیرخانه خزانه داری کانادا یک خط مشی به روز شده برای دورکاری را اعلام کرد که به موجب آن کارمندان دولتی باید سه روز در هفته را تا اواسط سپتامبر در دفتر بگذرانند و انتظار می رود مدیران اجرایی چهار روز در هفته در محل باشند.

بیشتر بخوانید: کارمندان دولت به زودی باید سه روز در هفته به دفتر مراجعه کنند. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

نوح واینبرگ، رهبر اتحادیه اپراتورهای حمل و نقل، Amalgamated Transit Union Local 279، گفت که این تغییرات باعث ایجاد “اختلال قابل توجه” برای مسافران و کارگران خواهد شد.

“به عنوان کارگران حمل و نقل، ما در تلاش هستیم تا بهترین خدمات ممکن را به مردم ارائه دهیم، این پیشنهاد جدید دستیابی به آن را دشوارتر می کند.”

توسط ویراستاران توصیه شده است

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید