مقامات ایالات متحده در مورد کامیون جدید نیروهای کانادایی ابراز نگرانی می کنند


انتظار می رود آموزش اولیه توسط ارتش کانادا اواخر ماه اوت آغاز شود و خودروهای تاکتیکی سبک باید تا اکتبر در لتونی باشند.

جدیدترین ها را از David Pugliese، شهروند اتاوا مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید

محتوای مقاله

نیروهای کانادایی می‌گوید با وجود نگرانی‌هایی که مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه کامیون‌ها فاقد حفاظت هستند، بسیار باریک هستند و با موتورهای منفجر شده و از دست دادن کنترل دچار مشکل شده‌اند، همچنان مطمئن است که جدیدترین خودروی ارتش آن همه نیازهای آن را برآورده می‌کند.

کانادا تقریباً 36 میلیون دلار برای 90 وسیله نقلیه سبک تاکتیکی برای پرسنل نظامی کانادایی مستقر در لتونی هزینه می کند. خودروهای تولید شده در ایالات متحده توسط جنرال موتورز دیفنس، بر اساس پیکاپ شورولت کلرادو ZR2 بوده و توسط ارتش ایالات متحده نیز خریداری شده است.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

با این حال، در سال‌های 2020 و 2022، مقامات پنتاگون نسبت به این وسیله نقلیه ابراز نگرانی کردند و هشدار دادند که از نظر عملیاتی برای مأموریت‌های جنگی علیه تهدیدات نزدیک کارآمد نیست.

از دیگر ایرادات ذکر شده می‌توان به ترک‌های موتور و از دست دادن کنترل، و باریک بودن کامیون به حدی بود که سربازان نمی‌توانستند به سلاح‌های خود دست یابند.

یک گزارش آزمایشی به فقدان حفاظت بالستیک اشاره کرد و همچنین بیان کرد که به دلیل طراحی، “سلاح های شخصی به راحتی در حال حرکت قابل دسترسی نیستند و توانایی تیم برای پاسخ سریع به اقدامات و کمین های دشمن را مختل می کند.”

وب سایت دفاعی ایالات متحده Task and Purpose در سال 2022 گزارش داد که طی آزمایشات در ایالات متحده، این وسایل نقلیه به قدری ناکارآمد بودند که سربازان کامیون های خود را رها کردند و پیاده به انجام مأموریت های خود ادامه دادند.

علیرغم نگرانی ها، ارتش آمریکا با مخالفت با پیشرفت های انجام شده تصمیم به خرید این خودروها گرفت.

سونیا تیلور، سخنگوی جنرال موتورز دیفنس، گفت: مسائل مطرح شده در گزارش آزمایشی 2022 مختص محیط آزمایش سخت و شدید در یوما، آریزونا بود. او در ایمیلی اضافه کرد که همه این مسائل با ارتش ایالات متحده حل شد و یک وسیله نقلیه جدید برای آزمایش تولید شد.

تبلیغات 3

محتوای مقاله

تیلور نوشت: «هیچ خطای ماموریت یا قطعی سیستم در آخرین دور آزمایش‌ها وجود نداشت و GM Defense مجوز کامل تولید را از ارتش (ایالات متحده) تأیید کرد که فرآیندهای ساخت و مهندسی ما را تأیید می کرد.

فردریکا دوپوئیس، سخنگوی دفاع ملی، به شهروند اتاوا گفت که این وسیله نقلیه دارای سابقه اثبات شده در ناتو است و کانادا برای اطمینان از تحویل سریع به سربازان به طراحی آماده نیاز دارد.

دوپوی در ایمیل خود افزود: «همانند ناوگان فعلی و آینده، DND بسیار نزدیک با سازندگان کار می کند تا وسایل نقلیه نه تنها مطابقت داشته باشند، بلکه همانطور که در نظر گرفته شده است عمل کنند و برای استفاده اعضای ما ایمن باشند».

دوپوی گفت این خودروها که 90 درصد شباهت با شورولت کلرادو دارند، به دلیل ترکیب منحصر به فردشان از ظرفیت کاربری بالا و تحرک خارج از جاده انتخاب شده اند.

تعدادی از سربازان کانادایی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند که لتونی، جایی که از وسایل نقلیه استفاده می‌شود، گاهی اوقات دمای هوای سرد و برف را تجربه می‌کند، اما خاطرنشان کردند که وسایل نقلیه در برابر عوامل محیطی محافظت نمی‌شوند.

شهروند اتاوا در مورد محافظت از نیروها در برابر سرما و عوامل محیطی و اینکه آیا محفظه ای برای وسایل نقلیه برای محافظت از سربازان وجود دارد سؤالاتی پرسید. نه دفاع ملی و نه ارتش کانادا به این سؤالات پاسخ نمی دهند.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

در خبر اولیه خود که در 23 جولای منتشر شد، نیروهای کانادایی اعلام کردند که نیروهای سبک مجهز به کامیون های جدید قادر خواهند بود محموله، سلاح و مهمات کافی را برای 72 ساعت حمل کنند.

این قرارداد همچنین شامل پشتیبانی لجستیک یکپارچه و تا دو سال قطعات یدکی برای ناوگانو همچنین امکان خرید تا 18 کامیون.

درخواستی برای پیشنهادات در بهار به صنعت خودروهای تاکتیکی سبک ارسال شد. میشل لارز، سخنگوی خدمات عمومی و تدارکات کانادا، تنها یک پیشنهاد دریافت کرد.

انتظار می رود آموزش اولیه توسط ارتش کانادا اواخر ماه اوت آغاز شود و خودروهای تاکتیکی سبک باید تا اکتبر در لتونی باشند.

ژنرال مایکل رایت، فرمانده ارتش کانادا، گفت که سرمایه گذاری در کامیون های جدید نه تنها آمادگی عملیاتی این سرویس را بهبود می بخشد، بلکه “وضعیت بازدارندگی آن را در جناح شرقی ناتو نیز بهبود می بخشد.”

نیروهای کانادایی خاطرنشان کردند که اگرچه قرارداد با جنرال موتورز دفاع کانادا از اوشاوا، انتاریو است، اما خودروها در واقع توسط GM Defense LLC ساخته می شوند و از کنکورد، کارولینای شمالی می آیند.

عمر مورد انتظار ناوگان جدید 15 سال برآورد شده است.

وب سایت ما مقصد شما برای اخبار فوری است، بنابراین مطمئن شوید که صفحه اصلی ما و در خبرنامه های ما مشترک شوید تا بتوانیم شما را در جریان قرار دهیم.

توسط ویراستاران توصیه شده است

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید