ایجاد اعتماد در مواقع اضطراری بزرگ


محتوای مقاله

بخش مهمی از واکنش اضطراری، یادگیری و سازگاری در پرواز است. درس‌هایی در ارتباطات بحران در سیاست و صنعت انرژی آموختم که می‌توان آن را برای قطعی آب اخیر شهر کلگری به کار برد.

اولاً، دولت ها مخاطبان متفاوتی نسبت به شرکت ها دارند. جامعه سیاستمدارانی را که دوست ندارد سرزنش می کند و کسانی را که از آنها حمایت می کند ستایش می کند. کار سخت توسط تیم‌هایی از افراد در خط مقدم از سازمان‌های مختلف انجام می‌شود و مجرب‌ترین افراد ارتباطی معمولاً اولین پاسخ‌دهندگان هستند و به صورت روزانه با حوادث برخورد می‌کنند. اما این مهارت ها با مهارت های مورد نیاز برای مدیریت بلایا یا واکنش بلند مدت متفاوت است.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

از سوی دیگر، شرکت‌های انرژی در مواجهه با رویدادهای بلندمدت تسلط بیشتری دارند. چه از طریق تمرین و چه از طریق تجربه به دست آمده از موقعیت های دنیای واقعی، آنها فوریت مدیریت رویدادهای بلند مدت را درک می کنند. آنها با سازمان های دولتی، شرکای صنعتی و سازمان های کمک متقابل آموزش می بینند، بنابراین اولین جلسه آنها فوری نیست. این آزمایش منظم سازمان را متحد می‌کند و «حافظه ماهیچه‌ای» را ایجاد می‌کند که کمک می‌کند پاسخ تا حد امکان روان باشد.

دوم، ارتباط موثر قبل از وقوع یک وضعیت اضطراری آغاز می شود. این شامل سناریوهای عملی واقع بینانه با مواد پشتیبانی می شود. این به ارتباطات اجازه می دهد تا به سرعت با مردم اعتماد ایجاد کند. اگر در اینجا وجود دارد، باید بدانیم که آیا از آنها استفاده شده است یا خیر. اگر آنها نبودند، این یک دلتنگی بزرگ است. شهردار جیوتی گوندک اعتراف کرد و عذرخواهی کرد که ارتباطات آنطور که باید پیش نرفت. او متوجه شد که چیزی باید بهتر باشد و تکان نخورد. زمانی برای پاسخگویی وجود خواهد داشت، اما در این میان مهم است که افراد صاحب قدرت را برای تغییر نحوه واکنش تشویق کنند. این مهم است تا سرقفلی تبخیر نشود.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

سوم، ارتباط در مواقع اضطراری باید مستقیم و واضح باشد. در مواقع اضطراری، موضوعات مشترکی وجود دارد: ایمنی شخصی و خانوادگی، اثرات مالی و چگونگی تأثیر آن بر دارایی های افراد. تأثیر انسان از همه مهمتر است. آنها باید بدانند که نزدیکترین منبع آب کجاست، پروتکل های ایمنی را که باید رعایت کنند، چقدر طول می کشد، و آیا طرح های تعمیر کار می کنند؟ هر زمان که نیاز به تغییر داشته باشیم، مردم بر محافظت از خانواده، خود و دارایی خود تمرکز می کنند. اگر ارتباطات پاسخگوی نیازهای مشترک نباشد، سازمان اعتباری کسب نخواهد کرد و مردم اصالت آن را زیر سوال خواهند برد.

چهارم، در هنگام بحران دعوا را شروع نکنید – به خصوص اگر مشکل را حل نکند. شهر مسئول برخورد با این است – آنها لوله ها را مدیریت می کنند. سطوح دیگر دولت ممکن است تجهیزات یا افرادی را داشته باشند که به این پاسخ وام دهند، بنابراین وقتی یک گروه انگشت را نشان می دهد، برای یک سناریوی پاسخ یکپارچه سخت تر می شود.

پنجم، بسیار مهم است که در یک بحران به سرعت از آنچه برای کاری که انجام می‌دهید تغییر مسیر دهید. مردم می خواهند در مورد پیشرفت و اقدام بشنوند تا بتوانند پایان وضعیت اضطراری را ببینند. و در منطقه ای که دسترسی و شرایط مساعدی با خدمه کار 24/7 وجود دارد، آنها می خواهند بدانند که چرا بازگرداندن خدمات اینقدر طول می کشد.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

در تجربه من، عموم مردم وقتی اطلاعات مناسبی دریافت می کنند و راه حلی نزدیک می بینند، لطف زیادی نشان می دهند. آن‌ها می‌خواهند ببینند، بشنوند و احساس کنند که تیم پاسخ‌دهی لیزری روی بازگرداندن همه چیز به مسیر اصلی خود متمرکز است. خاص و مکرر باشید تا مردم بتوانند رویه های جدیدی ایجاد کنند تا به آنها کمک کند تا حدی کنترل داشته باشند.

ما تا مدتی دلیل این نشت را نمی دانیم. دلایل بالقوه و زمان کافی برای دریافت گزارش کامل، مستقل و عمومی از آنچه اتفاق افتاده وجود دارد تا احتمال وقوع مجدد آن به حداقل برسد.

به خصوص در منطقه ای که مجوز آب توسط کلگری و همسایگانش برای تامین آب برای اطمینان از رشد سریع منطقه قرارداد دارند.

شان هوارد مشاور سابق شهر ایردری و رئیس مرکز مدیریت استراتژیک (www.core-strategic.com)، یک شرکت روابط خارجی و تعامل است.

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید