عاقبت کلاسیک 2015 اضطراب نوجوانان را وارد ترکیب می کند


محتوای مقاله

به نظر یک جناس بد است. اما فیلمسازان پشت پرده باکس آفیس آخر هفته گذشته، Inside Out 2، نگرانی های زیادی در مورد شخصیت اضطراب داشتند.

فیلم پیکسار که در آخر هفته رکوردهای بهترین اولین فیلم انیمیشنی در خارج از کشور را شکست، دنباله ای بر موفقیت سال 2015 است. دختر پیری به نام رایلی، یعنی احساساتی که در ذهن یا “دفتر مرکزی” او وجود دارد که بر اعمال او تأثیر می گذارد. که شامل شادی هم می شدوقتی رایلی و خانواده اش به شهر جدیدی نقل مکان می کنند، غم، ترس، انزجار و خشم همگی زنده می شوند. نکته اصلی این است که رایلی اکنون یک نوجوان است و پس از اینکه متوجه شد دوستانش به مدرسه دیگری خواهند رفت، ناگهان بر مجموعه ای از احساسات جدید غلبه می کند که توسط اضطراب (با صدای مایا هاوک) رهبری می شود.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

جان هافمن، ناظر داستانی متولد کلگری در Inside Out 2، می‌گوید: «زنگ بلوغ او به صدا در می‌آید. همانطور که هر یک از ما که نوجوان بودیم یا هستیم به یاد داریم، هرج و مرج وجود دارد. متاسفانه برای رایلی، یکی از احساسات جدیدی که ظاهر می شود، اضطراب است. بنابراین بسیاری از فیلم در مورد برخورد با این شخصیت جدید در HQ و چگونگی کمک به انتقال رایلی است. او مجبور شد با بهترین دوستانش به مدرسه برود، دبیرستان را شروع می کند و ناگهان آن دوستان دیگر آنجا نخواهند بود و چگونه می توان وارد یک گروه جدید شد، دوستان جدیدی پیدا کرد. این فقط اضطراب را شدیدتر می کند.»

فیلم اصلی اکنون به عنوان یک کلاسیک دوست داشتنی با دامنه فرهنگی قابل توجه در نظر گرفته می شود، مفاهیمی مانند “خاطرات اصلی” را در فرهنگ لغت قرار می دهد و به والدین زبان جدیدی می دهد تا با فرزندان خود در مورد برخورد و بیان احساسات پیچیده صحبت کنند. بنابراین دنبال کردن او حتی بدون این سوال دشوار بود که چگونه می توان اضطراب نوجوان را در یک فیلم خانوادگی سرگرم کننده وارد کرد. با کارشناسان مشورت شد تا فیلم جدیت این موضوع و سایر مسائل مربوط به سلامت روان را کمرنگ نکند.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

هافمن می‌گوید: «این یک مسئولیت را به ما تحمیل می‌کند و فشار مضاعفی را به ما وارد می‌کند: «خوب، ما این احساسات جدید را وارد می‌کنیم، و یکی از آنها این احساس اضطراب و این احساس ناراحتی است». «بله، ما می‌خواهیم مخاطب را سرگرم کنیم و می‌خواهیم فوق‌العاده سرگرم‌کننده و فوق‌العاده خنده‌دار باشد، اما در عین حال، در مورد مقابله با اضطراب چه می‌توان گفت و چگونه با اضطراب زندگی می‌کنید؟ پیدا کردن آن تعادل بود.»

هافمن به عنوان رئیس داستان، با نویسندگان و کارگردان جدید کلسی مان برای توسعه طرح و شخصیت‌ها کار کرد. او همچنین با تیم 15 انیماتور فیلم کار کرد و به استوری‌بردها کمک کرد و نسخه‌های مختلف فیلم را زودتر از موعد توسعه داد و صداها و موسیقی موقت را اضافه کرد. مانند تمام فیلم‌های پیکسار، این یک کار طولانی و چند مرحله‌ای است. مان در سال 2020 کار بر روی این کانسپت را آغاز کرده بود و هافمن درگیر آن شد. دوران بارداری طولانی فرصت های زیادی را برای نمایش تست های داخلی برای سنجش پیشرفت فیلم فراهم کرد.

جان هافمن
ناظر داستان و جان هافمن اهل کلگری بر روی فیلم پرفروش Inside Out 2 کار کردند. توسط شرکت Walt Dinsey Canada. گل و لای

در طی این فرآیند، هافمن و دیگران دریافتند که اضطراب نیازمند تعادل ظریفی است.

هافمن می گوید: «او آنتاگونیست فیلم است، اما در واقع یک شرور نیست. «همه کاری که اضطراب انجام می دهد تلاش برای کمک به رایلی است. مشکل این است که او مضطرب است و روشی که به رایلی کمک می کند در واقع اوضاع را برای او بدتر می کند. بنابراین در اکران اولیه فیلم بازخوردهای زیادی گرفتیم، “این فیلم باعث می شود بیش از حد احساس اضطراب کنم.” بنابراین یافتن تعادل شخصیت و بخشی از آن تعادل مایا هاوک بود. زمانی که مایا انتخاب شد، چیزی که او واقعاً برای این شخصیت به ارمغان آورد، این بود که او در اجرای خود احساس همدلی زیادی با شخصیت خود به همراه آورد. این فقط به نوعی تمام انرژی مضطرب و دیوانه وار شخصیت را متعادل می کرد.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

هافمن در انتخاب بازیگران نقشی ندارد، اما هاوک – دختر اتان هاوک و اوما تورمن – در میان صداپیشه‌های مطرح جدید است. اضطراب به “دفتر مرکزی” می آید که توسط سایر احساسات نوجوانی جدید احاطه شده است، از جمله حسادت، خجالت، اندوه. صداپیشگی آن ها به ترتیب توسط ایو ادبیری، پل والتر هاوزر و آدل اگزارچوپولوس انجام می شود. امی پولر در نقش Joy، فیلیس اسمیت در نقش Sadness، لویی بلک نقش The Wrath را بازی می‌کند و دایان لین و کایل مک‌لاکلان برای صداپیشگی والدین رایلی بازمی‌گردند.

هافمن روی Inside Out اصلی کار نکرد. او در سال 2021 پس از اتمام کار بر روی لوکای پیکسار، جایی که ناظر داستان نیز بود، به دنباله فیلم پیوست. هدف اصلی هنری وایزوود فارغ التحصیل دبیرستان این بود که یک انیماتور فیلم باشد، نه درگیر شدن در قسمت داستانی تولید. او در برنامه انیمیشن در کالج شریدان در اوکویل، انتاریو شرکت کرد و توسط Fox Animation در فینیکس، آریزونا استخدام شد. او در نهایت به کار برای Don Bluth رفت و به عنوان دستیار انیماتور یک کارگردان کهنه کار در یک پروژه بازی ویدیویی خدمت کرد.

هافمن می گوید: «او یک روز از من پرسید: «می خواهی چه کار کنی؟» من گفتم، من می خواهم یک انیماتور شوم. “

تبلیغات 5

محتوای مقاله

در نهایت، هافمن زمانی که متوجه شد دستیابی به رویایش راضی کننده نیست، کمی دچار «هراس» شد. در شریدان، زمانی که او فارغ التحصیل شد، انیمیشن هنوز با دست کشیده می شد. اما در زمانی که او در فاکس بود، صنعت به سمت انیمیشن های دیجیتالی تر حرکت می کرد و هافمن علاقه خاصی به یادگیری ابزارهای تولید شده توسط کامپیوتر نداشت. او متوجه شد که علاقه مند به کمک به بلوث در توسعه ایده های داستانی است.

او می‌گوید: «با رفتن به تاریخ و کشیدن استوری‌بورد و داستان‌گویی، فکر می‌کنم همیشه قرار بود باشم، فقط فوراً نمی‌دانستم.

او در سال 2013 به پیکسار پیوست و اولین پروژه‌اش کار به‌عنوان یک هنرمند داستان روی فیلم پرفروش Cars 3 بود. بنابراین هافمن به فشار کار روی فرنچایزهایی که با انتظارات زیادی همراه هستند عادت کرده است.

هافمن پس از تماشای فیلم در حال پیشرفت آهسته برای سال‌ها، سرانجام توانست Inside Out 2 را در ماه آوریل، زمانی که میکس نهایی در Skywalker Sound ساخته می‌شد، ببیند.

هافمن می‌گوید: «دیدن آخرین فیلم واقعاً جالب بود، اما در این مرحله همه چیز قفل شده است و شما می‌گویید «خب، امیدوارم دوستش داشته باشم». “این دلهره آور بود، فقط به این دلیل که فیلم اول چقدر دوست داشتنی است، و همچنین فکر می کنم کمی مسئولیت اضافی وجود دارد زیرا شما در مورد آنچه در سر مردم می گذرد و نحوه برخورد با عناصر مختلف ذهنی بیان می کنید. سلامتی.”

Inside Out 2 اکنون در سینماها به نمایش در می آید.

محتوای مقاله

دیدگاهتان را بنویسید